Marco.
Edward.
Luke.
Cristian.
Adam: Rose aceștia sunt prieteni mei .
Băieți ea e Rose.
Baietii: Buna încântați de cunostinta spun toti la unison.
Rose: Buna încântat de cunostinta.
Baietii: Adam putem vorbi ceva cu tine ?
Adam: Sigur băieți hai in bucătărie. Rose revin imediat bine.
Rose: Bine Adam.
Baietii: Hei cine e tipa? Si ce cauta aici ? Sa nu ne zici ca e iubita ta pentru ca nu am crede asta e prea frumoasa.
Adam: Nu nu e iubita mea dar poate va fi...si aseara am cunoscuto avea niste probleme asa ca am ajutat-o si am adus-o aici sa fie in siguranta.
Baietii: Cineva sa îndrăgostit spun ei pufnid in ras.
Adam: Băieți întreceti măsura terminati.
Baietii: Bine bine gata.
Rose: Stau cuminte in living si ma uit la Tv si astept sa vina si băieți dar vad ca au uitat de mine.
Off imi place de Adam chiar foarte mult dar mie teama sa ii spun daca nu ma vrea.
Adam: Băieții am uitat de Rose hai in living sa vedem un film si facem si popcorn.
Baietii: Bine hai. Dar ne uitam la un film de groaza.
Adam: Ok dar hai odata.
Rose: Sau intors si băieții iar Adam se așează lângă mine si Luke aduce popcornul iar ceilalți sucul.
Băieți au optat pentru un film de groaza iar eu cum eram singura fata ă trebuit să accept.
Adam: O vad ca se apropie de mine putin cate putin si cand se sperie ma ia in brate, ii raspund la îmbrățișare pentru ca imi place sa o tin cat mai aproape de mine incep sa am sentimente pentru fata asta dar nu stiu cum sa ii spun sau sa ii arat.
Băieți vad ca au adormit. Asa ca o iau pe Rose stil mireasa si o duc la ea in camera off e asa frumoasa cand doarme parca e un îngeraș.
O sărut pe frunte si dau sa plec la mine in camera dar o aud cand imi spune.
Rose: Te rog rămâi cu mine.
Adam: Fac cum mi.a spus si ma pun lângă ea si o tin strâns la pieptul meu as vrea sa fie a mea nu stiu daca acei fluturași e sentimentul de iubire dar simt ca nu vreau sa o las sa plece.
CITEȘTI
Adam Blake
ActionAdam Blake: un băiat rau care e capul mafiei Italiene este cel mai de temut mafiot din italia..dar ce se va întâmpla cand se va îndrăgosti pentru prima dată.