2.

16 2 0
                                    

Adam: Acum daca tot am terminat misiunea hai in club.
Baietii: Bine hai sa ne distrăm.
Adam: Băieții au intrat primi in club eu am ramas in urma dar cand sa ma apropi de club pe o străduță se auzeau țipete de fata m.am dus sa vad ce se intampla si doi golani trăgeau de acea fata nevinovată i.am luat pe acei badarani la bătaie si m.am apropiat de fata sa vad daca e bine.
Rose: Multumesc!
Adam: Pentru puțin dar ce face o fata frumoasa ca tine intr.un loc asa periculos?
Rose: Am iesit de la muncă și voiam să mă duc acasa si acei bărbați nu ma lăsau...
Adam: Am vazut cum ii curgeau lacrimile si m.am apropiat de ea sa o îmbrățișez si spre mirarea mea mi.a raspuns la îmbrățișare.
Rose: Dacă nu erai tu nu stiu ce mi.ar fi facut.
Adam: Acum totul a trecut linișteștete totul va fi bine.
Hei vrei sa mergi la mine te mai liniștești putin.
Rose: Sigur. Vreau sa plecam din locul asta straniu.
Adam: Dar nu mi.ai zis cum te cheamă?
Rose: Ma cheamă Rosalinda Maria. Dar prieteni imi spun Rose. Pe tine cum te cheamă?
Adam: Eu sunt Adam Blake.
Nu stiu ce are fata asta dar ma cucerit din prima clipa cand am vazuto e asa mică si ochi ei verzi ma topesc si buzele ei as vrea sa fie ă mea sa fie doamna Blake.
Ce tot spun eu aici nu ma îndrăgostesc asa usor eu sunt un demon.
Rose: E asa de frumos dar nu cred ca iar place de una ca mine sigur are iubita. Am fost scoasă din gândurile mele de el.
Adam: Hei am ajuns. La ce te gândeai te.am strigat de două ori.
Rose: Nu contează...oricum Nu erai pt tot.
Adam: Hai sus sa te schimbi de azi vei sta aici. Vreau sa fi in siguranta.
Rose: Bine dar ce vor spune ai tai cand o sa ma vada sau iubita ta.
Adam: Nu am iubita...iar ai mei au murit intr.un accident.
Rose: Nu am stiut imi pare rau.
Dar la ce so fi referit cand a spus că aici sunt in siguranta.
Adam: Nu aveai de unde sa sti. Acum hai sus sa iti arat camera ta , si sa te pregătești eu voi fi in bucătărie sa fac ceva de mancare.
Rose: Bine.
Off băiatul ăsta e asa grijuliu cu mine si eu ma îndrăgostesc de el...dar el poate nu ma place sau poate se poarta asa cu mine de mila. Sunt prea obosită sa mai ma gandesc la asta oricum nu se va uita el la una ca mine.
Adam: Fata asta ma înnebunește e asa frumoasa...oare iar place de mine. Ce tot spun eu aici la cat e de frumoasa poate are iubit...
Rose: E asa dulce ma salvat si ma bucur intr.un fel ca nu are iubita.
Adam: O vad cum coboară si are un tricou de al meu si pantaloni scurți e asa frumoasa si o vreau pentru mine pentru tot restul vieți.
Hei...hai sa mâncăm.
Rose:  Ma asez lângă el si mănânc ce a preparat si e chiar bun.
Adam: Ma uit la ea cat de frumoasa e si cand o privesc in ochi simt milioane de fluturi in stomac.
Rose: Adam iti multumesc pentru tot dar de ce mai ajutat?
Adam: Nu imi mai mulțumi atat si te.am ajutat pentru ca am vrut si o sa vezi mai tarziu de ce.
Rose: Dar de ce nu imi spui acum ?
Adam: Off esti asa o copilă o sa iti spun dar la momentul potrivit bine ?
Rose: Bine fie cum zici tu.
Adam: Uite maine vreau sa iti prezint prieteni mei. Si iti voi spune si de ce te.am salvat.
Rose: Abia astept sa ii cunosc si sa stiu de ce mai salvat.

Adam BlakeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum