İki genç kız mutfakta gelecek misafirleri için yemek hazırlıyorlardı. Kei yemekleri hazırlarken Mijoo'da özel elmalı turtalarından yapmış ve masayı hazırlıyordu. Her şey bittiğinde kendini koltuğa attı ve aklına gelen Woohyun'la cebindeki telefonu çıkartıp ona mesaj attı.
Lmj94: Hey!
Woohyun-ah!
Nwh91: -ah?
Bu şekilde konuşacak kadar samimi olduğumuzu sanmıyorum.
Lmj94: Off.
Bir kere be!
Bir kere!
Normal şekilde selam ver!
Hem ben samimi insanım. Resmi konuşmayı sevmem.
Ne öyle ya?
Resmi resmi konuşup kasıntı gibi olmak.
Nwh91: Neyse.
Şuan seninle uğraşamam.
İşim var.
Lmj91: Ne işin var?
Nwh91: Pardon ama sana ne?
Lmj91: Aman be!
Hiçbir şey de sorulmuyor sana!
Nwh91: Görüşürüz 👋
Lmj94: Ayı!
Genç kız sinirle mesajı yazdı ve o sırada çalan kapıyla oturduğu koltuktan kalktı ve kapıyı açmaya gitti. Kapıyı açtığında bekledikleri kişinin geldiğini gördü.
"Hoşgeldin."
Genç kız kendisinden beklenmeyen bir incelikle selamladı karşısındaki yakışıklı genci.
"Hoşbuldum. Kei nerede?
Genç adamsa kalbinin ritimsiz atışlarını durdurmak için çabalarken selamladı genç kızı.
Genç kız cevap verecekken mutfağın kapısından sevimli gülümsemesiyle Kei göründü.
"Woohyun-ah! Hoşgeldin!"
Genç kız özlediği kollara attı kendini.
Genç adam miniğini kolları arasına almış mutlulukla gülümsüyordu. Miniği kollarından ayrıldığında yüzüne sahte bir sinir yerleştirdi.
"Kei sana kaç kere söyleyecegim. Woohyun-ah değil abi diyeceksin diye."
"Ben abi demek istemiyorum ama. Hem 4 yaşın lafı mı olurmuş."
Woohyun miniğini tekrar kolları arasına almıştı.
"Çok özledim seni bücür."
"Bücürmüş. Sen sanki çok uzunsun!"
Genç kız karşısında birbirleriyle özlem gideren iki kuzeni yanlız bırakmış salona geçmişti. Az sonra iki kuzen de salona geçmişti ve yemek eşliğinde hoş sohbet başlamıştı.
"Mijoo sen Woohyun'u daha önce sadece 1 kere görmüştün değil mi?"
Mijoo yediği yemekten başını kaldırmış ve onaylayan bir kaç mırıltılar çıkartmıştı.
"Kafe'de karşılaşmıştık seninle beraber."
"Ah! O gün üyeler yüzünden üzerine kahveni dökmüştüm. Tekrardan özür dilerim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
When Love Comes// Woohyun Kakaotalk📱
FanfictionAşk, farkında olmadan geldiğinde, Aşk dikkatsizce geldiğinde, Aşk sağanak yağmur gibi geldiğinde, Sanırım bu aşk.. .. Masumca aşık olurken, Aptal gibi aşık olurken, Çocuk gibi aşık olurken Şu anda sana aşığım...