0.7 Woohyun Happy Birthday ❤

45 8 2
                                    

1 hafta sonra Mijoo'dan...

"Yah! Mijoo-ya... Yardımın lazım."

İnternetten dans stüdyolarına bakarken yanıma oturan arkadaşıma baktım.

"Yine ne oldu?"

Kei sıkıntıyla nefes aldı. Yine Myungsoo ile ilgili bir şey mi olmuştu?

"Woohyun.."

Nolmuştu Woohyun'a? Devam etmesi için yüzüne baktım ama hâla susuyordu. Aklıma kötü şeyler geliyordu.Sonunda konuşmuştu.

"Woohyun'un bu gün doğum günü. Ben de süpriz doğum günü partisi hazırlamak istiyorum ama onu buraya nasıl getireceğim bilmiyorum. Sadece gel desem anlar. "

Ayyhh bu kız! Ödümü koparmıştı. Kötü bir şey oldu sanmıştım.

"Hmm... Bunu mu dert ettin? Hm.. Bir düşüneyim. Şimdi ben Woohyun' u arayacağım ve senin çok hasta olduğunu söyleyip hemen buraya gelmesini isteyeceğim. Nasıl?"

Çığlık atarak sarılmıştı. Ben de karşılık verdim.

"Yaa! Mijoo seni çok seviyorum!"

Daha sonra ayrıldık ve koşa koşa mutfağa hazırlık yapmaya gitti. Ben de geri bilgisayarıma dönmüştüm.

4 saat sonra...

Saat 7 olmuştu. Kei gruptan yakın olduğu Sungjong'u aramış v onları da çağırmıştı. Ve artık planı devreye sokmanın zamanı gelmişti. Kei'nin telefonunu aldım ve Woohyun'u aradım. Çalıyor.. Çalıyor.. Ve açtı!

"Efendim Çiçeğim?"

Boğazımı temizledim ve sesimin telaşlı çıkması için hızlı ve karışık konuşmaya başladım.

" Woohyun b-ben Mijoo. Kei.. O iyi değil. Ben ne yapacağımı bilemedim. Ah.. Çok hasta. Buraya gel lütfen. Hemen gel. Woo-"

Gelen dıt dıt sesleriyle kapattığını anlamıştım. Bu planda tamamdı. Telefonunu Kei'ye uzattığım da bana şaşkınlıkla bakıyordu.

"Noldu? "

"Sen... Nasıl rol yaptın öyle ya?"

Kıkırdadım. Şapşal arkadaşım ya!

"Ee ne sandın arkadaşını! Neyse fazla gevezelik yapmayalımda yemekleri ve pastaları masaya getirelim"

Olumlu anlamda başını salladı ve birlikte mutfaktaki eşyaları masaya taşıdık. O sırada kapı çalmıştı. Kei ilk baş heyecan yapsa da kapıya bakmaya gitmişti. Umarım heyecandan bayılıp düşmezdi.

(Ufacık bir kısım MyungKei olacak fjdjd)

Kei kapıyı açmaya gittiğinde heyecandan bayılmamak için kendini zor tutuyordu. Uzun zaman sonra onu kanlı canlı görecekti.

Kapı bir daha çalınca daha fazla bekletmemek için gözlerini sıkıca kapattı. Kapıyı açınca gözleri de açılmıştı ve direkmen onu bulmuştu. İşte karşısında duruyordu. Hasretinden bitap düştüğü, tek bir gülüşüyle bile kendisine hayat veren adam burdaydı.

Sunggyu'nun boğazını temizlemesiyle kendisine gelen Kei kocaman gülümsedi ve onları içeriye buyur etti.

"Hoşgeldiniz. Tam zamanında geldiniz."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 07, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

When Love Comes// Woohyun Kakaotalk📱Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin