TSZECI

301 26 26
                                    

Perspektywa Juancocka (albo youngcocka, jak kto woli)

Lerzałem se na mym łorzu oglondajonc jakiś serial edukacyjny o nazwie "szkoła". Szacun dla tych osup ryli. U mnie ludzie nie było tacy dyplomatyczni. Kórna no widzicie jakih montryh słuf się moszna naumieć.
A tak baj de łej to ja się hyba mósze pszetstawić. No to jedziemy; ELÓFKA KOHANE ZIOMECZKI JESTEM DŻONKÓK AKA INTERNASZYNAL PLEJBOJ ALE JEŚLI JESTEŚCIE PONENTNYMI FOCZKAMI TO MORZECIE MI MUWIĆ KUKI. BYLE NIE OPPA!1!!1!! Generalnie jestem z takiego mega popólarnego zespołu BI TI ES aka KULOODPORNE SKAŁCIKI (no teraz już POZA SCENOM bo ogułem muj yyy aj min nasz menedżer postanowił zmienić nasze zajebiste logo czyt słegerską kamizelke na jakieś pojebane drzwi). Tak jak pewno zauwarzyliście jestem stóprocentowym plejbojem (wszystkie deski moje i te sprawy). Miałem kiedyś takom hójowom pseudo dziefczyne czyli AJJU ale po naszym pierfszym bzyknieciu se odpóściłem. Ona nawet płaska nie była. Ona była kórfa WKLENSŁA!!11!1! A do tego bez tego tynku na mordzie wyglondała jak pieńciolenti dziecior!1!! Tak serio to ja nawet nie hciałem z niom być ale menedżer powiedział rze jak z niom nie bende to mi zablokóje konto na muwistarplanet. Ale z niego kórwikrowa. Tak wienc nie majonc wyboru zgodziłem się bo jak to mufiom lepszy gołomb w garści nisz coś tam na dahu czy jakoś tak. Newermajnd. Generalnie ostatnio krenciłem trohe z szitsu aka Tzuyu z Tłajs ale to tesz jakaś deska. I do tego stenkała jak baba od fizyki kiedy jom rżnołem rzeby zdać z tego hójostfa. Ófff dopsze rze to jusz koniec tej bódy. Wszystkie dziefczyny miały stanik rozmiar 40AAA albo mniej. A no i się nie goliły a wszystkim pszydałoby się zgolić te kszaczory bleee. Ogulnie jusz myślałem rze nie znajdę laski z cyckami większymi nisz moje asz tu nagle SUPRAJS pojawia się Momo. Generalnie ona taka 3/11 ale da się pżerzyć. Poznaliśmy się na jakieś gali w zeszłym miesioncu. Idk na jakiej. Nie ophodzi mnie to.
Moje pszemyślenia przerwał Dżimin. Kóźwa jak ja go nienawidzę. Ostatnio zajebał mi mojom kolekcje pornosuf. No kórfa nie moja wina rze jest jakiś homoniewiadomo i nikt się z nim ruchać nie hce. Nieh się odpierdoli od moih dzieci.
- Ejejejejejej youngcock menedżer karze nam pujść do cholu.- pofieciał i wyszedł.
Ma kórfa szczenście rze muj serial się jusz skończył inaczej wpierdol. Podniosłem swom jakrze seksownom dupe z mego łorza i ocienrzale zaczołem swojom podrusz w duł schoduf. Ja pitole wiecie jak się zmenczyłem? Bardzo kórfa.
Tak wienc szłem se po tyh shodah asz tu nagle JEBS! Ktoś się we mnie wpierdolił. Jusz chciałem dać temu komóś w morde ale ogarnołem rze to cureczka szefa. Kórfa nienawidze jej. Ma 9 lat i jest wrednom pizdom. No i jest tesz aktoreczkom, modeleczkom i wgl. Pffff słabo.
- CZEŚĆ OPPAAAAAAAA!!11!!1!!
A no i najgorsze: muwi do mnie oppa. Kórna no jebne jej kiedyś.
Ignorujonc jej kszyki wyminołem jom i zszedłem na duł. Okazało się rze wszyscy czekajom tylko na mnie. No i prawilnie. Co bede się spieszyć jak mogom poczekać.
- Elomenelo czego chcecie? - spytałem.
Okazało się rze za około godzinę jedziemy na jakomś gale lol. Nie wiedziałem. No ale hója mnie to cały czas gdzieś zapierdalamy no ile morzna. Rozumiem rze my takie fejmy no ale bez pszesady. Ja tez mósze kiedyś odpoczońć cn. A no i się zrelaksować yf ju noł łot aj min.
- Nie morzecie wmufić tym tam rze idk okres mam czy coś i nie mogłem przyjść? -spytałem bendonc pszepełnionym nadziejom.
- Lol juancock ale ty nie moszesz mieć okresu. - wyszczeżył te swoje kszywe zemby Dżimin.
- Zamknij ten kórfa spierdolony ryj ktoś cię prosił o zdanie no hyba tfoja stara czy jakoś tak!11!!1! - pomyślałem. Nie pofiem tego bo alladyn mi da szlaban na pornosy i pszestanie mi dawać hajs na gómki.
No i tak oto się dowiedziałem rze nie mogę mieć okresu lol. Myślałem rze to jakaś horoba weneryczna czy cóś a tu suprajs tylko laski mogom mieć okres. Beka jak żeka. Morze faktycznie tżeba było słuchać na biologi a nie posówać nauczycielke byleby zdać. O kórfa hyba mnie pojebało. Pfff jasne rze nie bede się uczyć. Po hója mi nauka jak mam 34 cm.
Tak wienc leniwie rószyłem w kierónku łazienki rzeby się trohe ogarnonć. A bo wam nie powiedziałem. Tam będzie tesz Momo. Jak dobże pujdzie to dzisiaj poruham po raz 11. O kórfa nowy rekord.
Wszedłem wienc pod prysznic i zaczołem oczyszczać sfoje ciało. Zajęło mi to jakieś 20 minut bo tszeba zajebiście wyglondać c'nie. Po wyjściu spod prysznica wytarłem się po czym poszedłem do siebie (tak hodze nago bo kto mi zabroni) i ubrałem jakiś tani garnitór z gucziego, zrobiłem se fryzurke i walnołem tapete na ryj. Ideolo. Zszedłem na duł zobaczyć jak tam reszta zespołu. Okazało się rze wszyscy ZNOWU na mnie czekali. Hója mnie to. Wygląd najważniejszy.
Tak wienc wyszliśmy z naszej supi dupi eksklózywnej willi i wsiedliśmy do limuzyny.

Jechaliśmy jakieś 10 minut (lol krutko). Wysiadajonc usłyszeliśmy wżaski. No wiadomo że na muj widok. Jusz widze ten kisiel w majtkach tych wszystkich napalonych małolat pfff.
Pszeszliśmy po sóper czerwonym dywanie (pewno czerwony od okresu, kórna cały czas nie wieże rze to nie horoba weneryczna lol) i weszliśmy do tej yyy chali? W sómie idk co to było ale nie interesuje mnie to. Jakiś spasły ohroniaż zaprowadził nas na nasze miejsca. Namczerwiec jak na pożondnego alfe pszystało podzienkował gróbasowi po czym zajoł miejsce koło nas.

Siedzieliśmy tak dobre puł godziny. No ja pierdziele serio nie można ogarniać tych gróbyh dóp szybciej? Lol żałosne. Oprócz nas w sali znajdowało się jeszcze kilka zespołuf ale wgl same nugusy i deski nic ciekawego. Kiedy jusz miałem wstawać rzeby pujść na dwur się przewietszyć do sali weszło Tłajs. Momo zauwarzyła mnie natyhmiast no i of kors podbiła fo mnie.
- CHEJ KUKI!11!1!! - wydarła mi się prosto do uha. Kórfa ała. Hyba bede musiał iść do tego lekaża od uszu. Jak on ma? Dermatolog? Nie. Oo ginekolog. A nie to hyba tesz nie. Newermajnd.
Momo pszytuliła mnie i zaczęła pierdolic coś o paznokciah ale ja miałem na to wyjebane. Całom swojom uwagę skupiłem na jej cyckach a konkretniej na rozmyślaniah nad ih rozmiarem. Miała dórzy dekolt wienc miałem ulatfione zadanie. Największy B albo najmniejszy C. W sómie i tak dórze jak na Azjatke. Kórfa od tego wgapiania się w cycki hyba mi stanoł. Kiedy jusz miałem proponować Momo szybki nómerek w kiblu poczułem szturhanie w ramie. Odwruciłem się i zobaczyłem jakomś blond deske.
- Yyyy cześć? - ok byłem wkórwiony ale trzeba udawać miłego cnie.
Dziefczyna jusz miała coś powiedzieć asz tu nagle...







































KONIEC!!
Wsm ten rozdział to trochę niewypał ale trudno
Do następnego

Buzi xx

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 21, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Maj nju krasz || LiskookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz