Poslední tábor📚

89 7 5
                                    

1) _Joki_
2) 39 kapitol
3) Romance

Popis knížky
Sedmnáctiletá Mia se po jedné události probudí v nemocnici, kde se dozví, že jí zbývá šest měsíců života. Má před sebou poslední léto a poslední šanci na to, aby si užila svůj zbývající čas naplno. Rozhodne se jet se svým bratrem na tábor, protože na žádném nikdy nebyla. Jediné co Mia nechce je zamilovat se. Ví moc dobře, co by to znamenalo. Jenže pak se objeví On. Tajemný černovlasý kluk, který otočí její plány vzhůru nohama. Na Mi u čeká to nejlepší ale zároveň nejtěžší léto jejího života.

Ukázka z knížky (bacha, spojlery😂)
6.
Po hře jsme se vrátili do areálu, kde se znovu vyhlásilo pořadí týmu, a předaly se nějaké ceny. Převážně to byly sladkosti. Svůj podíl jsem rozdala, sladké moc nemusím. Pak jsme dostali volno až do oběda. Chrise jsem nikde neviděla, stejně tak Alison. Mery se už potulovala po táboře se svýma blonďatýma spolubydlícíma. Nechtěla jsem to řešit, nejspíš si někde uklidňoval svoje ego.

Cestou na chatou jsem potkala Rose.

,,Mio, jak se cítíš?" starostlivě si mě prohlížela.

,,Bolí mě hlava, zase cítím silný tlak," odpověděla jsem.

,,Tak se běž převléct a přijď za mnou, ano?" řekla mile a pak odešla.

Cítila jsem se tak unaveně. Pískalo mi v uších a měla jsem sucho v puse. Doufala jsem, že zase neztratím vědomí. Po druhé už bych to těžko vysvětlovala jako úžeh. Nechtěla jsem, aby kdokoliv z tábora věděl o tom, co mi je. Nechtěla jsem vidět ty soucitné pohledy. Chtěla jsem být pořád ta stejná holka, která se nijak neliší od ostatních.

Tuhle knížku jsem četla teprve nedávno, ale říkala jsem si, že se sem po Životu supermodelky bude hodit. Tyto dvě knížky jsi sou totiž trochu podobné. Ale abych pravdu řekla, Poslední tábor se mi líbil víc. Je to jedna z hodně mála knížek, které mě dokázali rozbrečet. Už od té doby, co jsem si ji ještě jako rozepsanou přidala do knihovny, jsem se na ni těšila. A čekání se vyplatilo, protože tohle byla nádhera. Děkuju _Joki_ za to, že tuhle knížku napsala a neuvěřitelně ji za to obdivuju. Já bych nikdy nic tak krásného napsat nedokázala😊😘

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 28, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Tipy na knížky📚Kde žijí příběhy. Začni objevovat