BÖLÜM 1 ( wolf and butterfly )

87 15 14
                                    


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


- ha-neul dur ! beni bekle 

- öf jae-hwa neden bu kadar yavaşsın ? 

- ben yavaş değilim, sen hızlısın 

- yeni lisemize başlayacağız ve sen hiç heyecanlı değilsin. 

- neden heyecanlı olayım ki ? biliyorsun bu bizim için kötü bir şey.

- öf jae-hwa kim nereden bilecek bizim garip sihrimizi 

- çok dikkatli olmalıyız. eğer yok olmak istemiyorsan okulda güçlerini kullanma.

- ayh tamam be üç gündür aynı şey ' sihrini kullanma, yok olursun seni öğrenirlerse, seni öğrenirlerse hepimizin başı derde girer ' ve daha bir sürü şey. sıkıldım artık ya !

- öyle mi küçük hanım ! bizi ormana götür sonra kelebek tarafından ısırılalım diye ben mi dedim !

- ben ne bileyim böyle bir sihir olduğunu. ben sadece kelebeği merak etmiştim 

- senin merakın yüzünden iki senedir kelebek kızız. normal insanlar gibi olsan olmaz mı ? 

- yeter ! olan olmuş geri çeviremem ya ! 

- başımız derde girerse ben senin beynini çevireceğim. feleğin şaşacak ! 

ha-neul ve jae-hwa tartışa tartışa okula gelmişlerdi. birbirlerine baktılar ve yan yana içeri girdiler. ardından müdürün odasını aramaya başladılar. o sırada karşılarına bir erkek çıktı ve ona sormaya karar verdiler. 

- hey bakar mısınız ? bir şey sorabilir miyiz ? 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- hey bakar mısınız ? bir şey sorabilir miyiz ? 

- evet buyurun 

- şey müdür odası nerede acaba ? 

- isterseniz ben sizi götüreyim. anlatsam anlamazsınız biraz karışık.

- peki

ha-neul ve jae-hwa yakışıklı çocuğun yanında yürümeye başladılar. ha-neul merakına yenik düştü ve çocuğa sordu ;

- adınız nedir ? 

- ah benim adım taehyung ama siz kısaca tae diyin. 

- memnun oldum tae ben de ha-neul ve bu yanımdaki de arkadaşım jae-hwa.

- sizi tanıdığıma mutlu oldum. aaa.. müdürün odası şurası birazdan zil çalacak ben gideyim.

- tamam biz gideriz, teşekkürler

- tekrar görüşmek dileğiyle, görüşürüz 

- görüşürüz tae 

ha-neul ve jae-hwa müdürün odasına gittiler ve sınıflarını sordular. şanssız oldukları ayrı sınıflara düşmelerinden belli oluyordu. suratlarını astılar ve sınıflarına doğru giderken el salladılar. 

JAE-HWA' NIN ANLATIMINDAN 

Sınıfın kapısını iki kerecik tıklattım ve ' gel ' diye bir ses gelince kapıyı yavaşça açtım ve ucundan kafamı çıkarttım. evet utanıyordum. hoca bana döndü ve " içeri gel " dedi.

- kendini tanıt kızım. 

- ııı... adım kim jae-hwa, umarım iyi anlaşırız.

- bakalım boş sıra var mıııı... bir tek jungkook' un yanı boş. 

- ...

- oraya geç yani.

- peki.

boş olan sıraya doğru ilerledim ve çantamı koydum. yanımda oturan çocuk yüzüme bile bakmadı. şimdiden gıcık kapmaya başladım. insan bir ' merhaba ' der. adını söyler ve tanışır. 

- hey sen ! 

- hı ? ne ? kim ? ben mi ?

- evet. ayağını sallamayı kes ! 

- ah bunu nazikçe de söyleyebilirdin. 

- tısh.. nazik olup olmamayı sana soracak değilim.

- neden böyle gıcıksın ? 

- gıcık olan sensin ! 

- hı hı ! tbi tbi ! 

- ne dedin duyamadım.

- bir şey demedim. 

tanrım neden bu kadar şanssızım ? ( tanrı değil o Allah la kafir ) 

karşıma çıka çıka bu hödük çıktı. öff isyan edeceğim ya ! 

----------

ders sonunda bitti ve zil çaldı. 

- çekil önümden.

yan tarafa döndüm ve 5 metre yukarıdan bana bakan hödüğü gördüm.

- iyi be tamam çıkıyoruz.

kenara çekildim ama koluma çarpıp öyle gitti. hödük işte bilerek yaptı. 

- jae-hwa nasıl geçti dersin ? 

- iyi denemez.

- niye ki ? 

- ya boş ver ha-neul, gel kantine gidelim.

ha-neul un kolundan tuttum ve sınıftan çıktık. ardından karşımıza tae çıktı.

- nereye gidiyorsunuz ?

- kantine gidecektik ama yolu bilmiyoruz.

- yardım edeyim mi ? 

gülümseyerek tae ye baktık ve onun peşinden yürümeye başladık. 


BUTTERFLY AND WOLF . ŞURAYA BİR TAECİK KOYALUM

 ŞURAYA BİR TAECİK KOYALUM

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ÖLDÜM TAE ÖLDÜM. ELLERİM YAZIYOR... BU NASIL KARİZMA YAW 

Magic Of Your Butterfly - Wolf And ButterflyWhere stories live. Discover now