Ağlamak sadece damlalardan oluşmaz.
Duygular akar yanaklarımızdan.
HA-NEUL' UN ANLATIMINDAN
şu anda kantinde ben tae ve jae oturuyoruz. üçümüz de çikolatalı süt içiyoruz. tanrım tae bana benziyor. zevklerimiz aynı, yediğimiz, içtiğimiz şeyler aynı. ah bir sevgilim olmasını isteseydim sanırım bu kişinin tae olmasını isterdim. çok iyi ve çok şirin bir çocuk.
jae: ha-neul ?
neul: ...
jae: ha-neul ?
neul: ...
jae: hey sana diyorum kendine gel !
neul: ne ? ha ? kim ? kim ölmüş ? eeee sonra ?
jae: noluyo lan ? kafayı sıyırdı. ha-neul kimse ölmedi ayrıca ben bir şey anlatmıyordum.
tae: hahahahaha ha-neul çok tatlısın
neul: ( utanarak ) teşekkürler tae sen d-... yani şey...
jae: ha-neul? neden patlıcan gibi kızardın ? yoksa sen... AHAHAHAHAHA......... ayh.... ayh sen beni öldürcen. utandın mı lan ? AHAHAHAHAHA
neul: kapa.çeneni.kızım
jae: AH! tamam ya ne çimdikliyosun sustum.
ben jae-hwa yı çimdiklerken birden arkamdan bi ses geldi. " kanka ne yapıyorsun burada ? " arkamı döndüm ve sesin sahibine baktım. AMAN TANRIM bu çocuk çok yakışılı
jim: merhaba kızlar. tae kanka beni de tanıştırsana bu güzel kızlarla.
tae: hmm... pekiii.. bu jae-hwa ve bu da ha-neul
jim: memnun oldum.
jae/neul: biz de
neul: senin adın ne ?
jim: jimin, park jimin
neul: ah peki..
jim: ayy çikolatalı süt mü içiyorsunuz ? inanmıyorum !
neul: ne oldu ki ?
jim: ben de istiyorum. hemen alıp gelicem.
ay ben de bir an dalga geçecek sandım. tae nin arkadaşı da ona benziyor. hadi bakalım. kısmetime hangisi çıkarsa. ehehehehe
----------
JAE-HWA' NIN ANLATIMINDAN
zil çaldı ve biz sınıflarımıza çıktık. gene o gıcık şeyin yanında mı oturacağım ben ? offf şanssızlığım şu an mahmut tuncer ile halay çekiyor. bir türlü gelmediğine göre !
sınıfa girdim ve sırama oturdum. hödük kulaklık takmış cama yaslanmış, hoca ders anlatıyor, kızlar birbirlerinin saçını örüyor, erkekler cinsellikle ilgili konuşuyor ve ben ise... çantamda getirdiğim petito yu çaktırmadan yiyorum.
------------
ders bitmek üzere. 3 tane petito yidim ehehe.
kook: hey sen ?
jae: ne var ?
kook: bu yerdeki çöpleri sen mi attın ? bir de çikolata kabı
hayır tabi ki de ben atmadım ! ne alaka canım ? çöp çok uzakta olduğu ve ben de uzağa gitmeye üşendiğim için atmış olamam ya !
jae: hayır ! ben atmadım.
kook: öyleyse kim attı ?
jae: bilmiyorum ! ben ne bileyim ki ?
kook: sen attın biliyorum.
jae: aman ! çoh da tın !
kook: hey ! o.. o boynundaki ne ? dövme mi ?
jae: aa...eee..ııı.. şey o mu ? doğum lekem.. evet evet doğum lekesi !
kook: emin misin ? kelebek şeklinde doğum lekesi ha ? çok garip.
jae: ( fısıltıyla ) sana ne be çirkin hödük !
kook: hey ! nasıl bu bebeksi yüzüme çirkin dersin meymenet suratlı şey.
jae: a... aa.. ama ben onu fısıldadım sen na-..nasıl duydun ki ?
kook: eee.. şey... sen fısıldamadın sesli söyledin bir kere !
jae: hayır ya ben bas baya fısıldadım. hayır duyulacak gibi de değil ki...
TENEFÜS ZİLİ ÇALAR ( DIRIRIRIRIRIRIRIM DIRIRIRIM DIRIRIRIM DIRIRIRIM )
kook: aaa.. tenefüs zili çaldı. ben kaçar
jae: ya ! dur ama sorumun cevabı- off gitti.
ne kadar garip birisi. hödük olduğu kadar garip de. ama merak ettim şimdi. nasıl duydu ki beni ? oysa hissetmesi bile mucize ! öff aman bunları düşünemem. gideyim bari
---------
öfff okul bitti ve ben jungkook un ağzından tek bir kelime bile alamdım. üstelik hoca beni gördü ve tahtaya çağırıp soru verdi. ama iyi ki de bildiğim yerden çıktı da rezil olmadım. ama çok şükür ki eve geldik. ha-neul odada film izliyor ve ben de kendi odamda telefonuma bakıyorum. birden canıma lila kelebek geldi. haber getirmiş olmalı. hemen ha-neul e seslendim.
( burada kelebekçe konuşuyorlar. o ne ben de bilmiyorum. evet çok çizgi film izliyorum sfsfdsfd)
jae: ne için geldin ? kötü bir şey mi ?
klbk: evet. hem iyi hem kötü
neul: geldim kanka ne oldu ? anaaa lila gelmiş. ne oldu lila ?
klbk: bu gün bir kurt adam bir kelebek kıza saldırdı. eğer kurt adam görürseniz ondan uzak durun.
jae: e bu bildiğin kötü haber.
klbk: bi dinlesen ! artık kurt adamlar düşmanlarımız. bundan sonra bize emir veremeyecekler.
jae: oh be. bıkmıştım onların işlerinden. bu çok iyi oldu.
klbk: ama citti bir sorun daha var kızlar...
neul: ne ? ne oldu ?
...
BÖLÜM BİTTİ. YAZARINIZI ÇOKÇA SEVİN. MU YAJAY ŞİJİ ŞOK ŞEBİYOY ^.^
BU DA KEBELEK LİLA
YOU ARE READING
Magic Of Your Butterfly - Wolf And Butterfly
Fiksi PenggemarWolf boy ve Butterfly girl birbirlerine aşık olurlar. sihirleri onların birleşmesine engel olur. eğer sihri olmayan birisi onları öğrenirse yok olacaklar. peki birbirlerine nasıl kavuşacaklar ? sanırım bunun cevabı sadece kitapta saklı. bu sihirli a...