BÖLÜM 3 ( dolunay )

46 13 51
                                    


neul: ne ? ne oldu ? 

klbk: dolunay var.

jae: ne ? ne zaman ? 

klbk: bak işte onu ben de bilmiyorum.

neul: nasıl ya sen haberci değil misin ? bilmen gerekiyor.

klbk: tamam haberciyiz falan ama her şeyi de bilecek değiliz.

jae: neyse neyse, sen git diğerlerine haber ver.

klbk: tamam ben gideyim, görüşürüz 

jae-neul: bay bay 

kelebek lila gitti, ha-neul aşağıya indi ben de uyuyayım bari.

-----------

YAZARIN ANLATIMINDAN 

jae-hwa gözlerini açtı ve etrafa bakındı. ardından telefonu eline aldı ve saate baktı. okula gitmek istemiyordu. yarım saat yatakta yuvarlandıktan sonra kalktı ve üzerini giyindi. aşağıya inip beraber kahvaltı yaptılar. çantalarını alıp çıktılar. ikisi de hala uykuluydu. öcü gibi sınıflarına gittiler.

JAE-HWA NIN ANLATIMINDAN 

sınıfa girdiğim anda hocamız " susun ve beni dinleyin " diye bağırdı.gözer ilk önce hocanın sonra benim üzerime dikildi. yavaşça kafamla selam verdim ve sırama oturup, hocanın diyeceklerini dinlemeye başladım. 

hoca: çocuklar bu gün seul lisesinde yarışma düzenlenecekmiş. bizim okul da davetli.

sınıf: off ya bıktık yeter, hep öyle diyorlar ama gittiğimizde hiç bir şey yapmıyorlar.

hoca: susun! gidiyoruz dediysem gidiyoruz.

-----------

şu an sınıf otobüsüne binmiştik ve gidiyorduk. keşke karışık olsaydı da ha-neul ile otursaydım. hayaller odur hayatlar sümüklü sülo sana ile oturmaktır. 

-----------

yarım saat yolculuktan sonra birden otobüs durdu. şoför amca inip ne olduğuna baktı ve tekrar otobüse girdi.

ş. amca: şey... çocuklar sanırım bir sorunumuz var.

jackson: ne gibi ? 

ş. amca: patlak tekerlekler gibi 

jungkook: tekerlekLER derken ? 

ş. amca: 3 patlak tekerlek 

sınıf: off ya neden ama? yine bir sorun çıktı.

jungkook: yedek tekerlek yok mu ? 

ş. amca: he jungkook ben yanımda nüfusça tekerlek taşıyorum demi ? 

cama kafamı koydum ve yavaş yavaş çıkan dolunayı gördüm. bu gün müydü ya ! kahretsin, yandık ha-neul. hemen elime telefonu aldım ama çekmiyordu. hay ben böyle işin..

jae: ben gidip yardım arayacağım ormanda 

ş. amca: ama tek gitmemelisin 

jungkook: ben gideceğim onunla 

jae: ney ? sen mi ? 

jungkook: evet ben.

kolumdan tuttu ve otobüsten çıkıp ormana girdik.

---------

12 dakikadır jungkook ile ormanda dolaşıyoruz. karanlık olmasına rağmen henüz tam olarak dolunay çıkmadı. umarım ki çıkmaz. 

YAZARIN ANLATIMINDAN 

jae: höw? o ses neydi ? 

jungkook: ne sesi ? 

jae: bir ses duydum. 

" aauuuuuuuu " 

jae: ayy ! jungkook bir ses daha geldi.

jungkook: boş ver ya kurt herhalde ( fısıltı ile ) git buradan ! 

" ssssssss " 

jae: AĞAĞAĞAĞA JUNGKOOK GENE BİR SES GELDİ ! 

jungkook: ben bir şey duymuyorum. 

" TTSSSS " 

jae: AYY ! AYHH...

jungkook: jae-hwa, jae-hwa 

jae: ...

jungkook: bayıldın mı jae-hwa ? ( yok ne alakası var canım ayıldım ) 

OF HOSEOK OF 

hoseok: bayıldı mı lan ? 

jungkook: evet sayende. sana git dedim. niye bayılttın kızı ? 

hoseok: seninle rahat rahat konuşabilmek için.

jungkook: yine ne oldu ? 

hoseok: kelebek kızlardan uzak dur. onlar artık düşmanımız 

jungkook: ne yani mark ın yüzünden kelebek kızlarla düşman mı olduk ? 

hoseok: aynen öyle. mark eğer saldırmasaydı kızlara böyle olmayacaktı.

jungkook: onun hatası bize de sıçradı desene. 

hoseok: neyse. ha bu arada birazdan dolunay çıkacak normal insanlardan uzak dur.

jungkook: tamam hyung.

jae-hwa yavaş yavaş gözlerini açıyordu.

jae: ayy ! başım. jungkook 

hoseok: BÖ ! 

jae: AY! AYHH...

hoseok: ehehehehe kız geri bayıldı ya lağn ehehehehe. neyse işin düşerse call me baby

jungkook: tamam hyung. hadi git artık bay bay 

hoseok: bay bay 

dolunay artık tamamen çıkmıştır. ışığının birazı jungkook un üzerine geliyordur. jungkook gözlerini kapatmış dönüşmeyi bekliyordur. dolunay çıkınca kurtlar kelebekler ve su canlanmaya başlar. kurt insanlar ve kelebek insanlar her zaman suyu yönetme gücüne sahiptir. isteseler de istemeseler de dolunay çıkınca kelebekler ve kurtlar dönüşürler.( ben uydurdum hepsini ehehehe ) 

jungkook un gözleri siyahtan sarıya dönmüştür, tırnakları keskin ve uzun olmuştur, 15 insan gücüne sahiptir ve dişleri keskinleşmiştir. saçları da kapalı yeşile döndükten sonra artık tamamen kurt adam olmuştur. jungkook gözlerini açar ve hızlıca yan tarafına bakar.

jungkook: NE ? OHA ! CİTTİ OLAMAZSIN JAE-HWA ! 

...


YAJAY ŞİJİ ŞOK ŞEBİYOY  ❤️❤️❤️ 

YAJAY ŞİJİ ŞOK ŞEBİYOY  ❤️❤️❤️ 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Magic Of Your Butterfly - Wolf And ButterflyWhere stories live. Discover now