Tekne turu💜

19 1 1
                                    

Sabah telefonun çalmasıyla söve söve telefonu elime aldım. Arayanın kim olduğuna bakmadan telefonu açıp kulağıma götürdüm.
Selin"kankaaa kalkkk kalk bugün tekne turuna gidiyoruz unuttun mu?!!!"
"Ya kanka unutmadım da çok uykum var yarın gitsek olmaz mıı?"
"Ya ceylin saçmalama 10 dakikaya sizin evdeyim saat şuan 8.25 9.00da tekneye götürecek olan servis gelecek hemen kalk hazırlan!" Diyip yüzüme kapattı. Neye uğradığımı şaşırmış olmamı fazla sürdürmeden kalkıp lavaboya koştum. Kafamı öne eğip saçlarımı tepeden topuz yaptım. Dişlerimi fırçalayıp yüzümü yıkadım. Siyah bikinimi giyip üzerine altın rengi kolyemi geçirdim. Üstüme de beyaz salaş blüzümü giyip aşağıya indim. Tam mutfağa girecektim ki kapının çalmasıyla kapıya döndüm. Esma sultan koşarak kapıyı açtı. "Buyrun Selin hanım ceylin hanim içerde" diyip içeriye aldı. Selin beni görünce  "valla bu kadar çabuk hazırlanacağını bilmiyordum çantan hazır mı?" Diye sordu.
"Hayır hemen odama git çantamı hazırla havlu,duş jeli,güneş kremi,toka,yedek bikini,bi kaç tanede tişört koy bide kot şort koy" dedim. Ve gülümseyerek yukarı çıktı. Bende mutfağa girip "herkese günaydın" dedim. Babam su dolduruyordu."günaydın sana da kızım" dedi.
"Biz bugün Selin'le tekne turuna gidecez paramı dün alışverişte bitirdim bana para bırak"dedim.
Başını onaylayarak tamam işareti yaptı. Bende hemen " Esma sultan bana sandviç yapar mısın?"diyip rica da bulundum.
" tabi hemen hazırlıyorum ceylin hanım. Meyve suyu mu içersiniz çay mı?"diye sordu bende meyve suyu dedim. Hemen yukarı çıktım. Selin çantayı çoktan hazırlamış telefonla konuşuyordu. Kiminle konuştuğunu sorarcasına bi bakış attım. Telefonu elinden aşağıya indirerek bana kısık sesle "Tolga" dedi. Lan ne alakası vardı. Bu saatte ne konuşuyordu. Diye düşünürken dinlemeye karar verdim.
Selin:tamam tamam biz de hazırız zaten birazdan evden çıkacaz 9.30da orda olun!
Deyip telefonu kapattı.
"Selin Tolga kim ve neden bizimle tekneye geliyorlar?"dedim sinirli bi şekilde.
"Kanka bak Tolga benim yakın arkadaşım sen hatırlamazsın etüttendi. Onun arkadaşı var Görkem çok yakışıklı bi çocuk ve bana ayarlamaya çalışacak tekneye o yüzden çağırdım. Ama eğer rahatsız olduysan biricik kankanı ortada bırakacaksan ben tek giderim" diyip masum kedi bakışı attı.
"Yyyaaa Selin bakma öyle bilmiyor Musun sen benim kardeşimsin ve ben seni asla yanlız bırakmam"deyip sarıldım. Esma Sultan'ın içeri girmesiyle Selin ona baktı. Tepsiyle içeri girip kahvaltımı bıraktı masaya. Sandviçten iki tane yapmıştı. Birini Selin birini ben elimize alıp yemeye başladık. Saate baktığımda saatin 8.54 olduğunu gördüm. "Seliiiinn!kalk hemen servis bizi almadan gidecek koş kızım koşşşş!"diyip koşarak aşşağıya inmeye başladık. Tam kapıdan çıktığımızda servisin gidiyor olduğunu gördük. "Of ceylin ya arıyorum ben Tolga'yı gelemeyeceğimizi söyleyecem" derken telefonu eline almıştı ki "Selin saçmalama babama söylerim bırakır"dedim gülümseyerek. Hemen babamı aradım.
"Alo baba biz Selin'le kapıdayız da teknenin servisini kaçırdık bugün gitmemiz gerekiyor bizi bırakır mısın?" Diyip vereceği cevabı beklemeye başladım.
"Tamam 5 dakikaya kapıdayım" diyince Selin'e onayladığını anlatan bi bakış attım. Sevinçten havaya zıpladı. Bu arada ben size Selin'i anlatmayı unuttum. Selin sarı saçlı hafif uzun saçları var ve kat kat saçları. Kahverengi gözlü fiziği benden daha güzel olan bi kız.

Selin---------------Babamı kapıdan çıktığını görünce bizde arabaya ilerlemeye başladık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selin-
--------------
Babamı kapıdan çıktığını görünce bizde arabaya ilerlemeye başladık. Arabaya oturduk ve limana doğru ilerlemeye başladık. Babamdan müzik açmasını istedim. Ama radyoda hiç bişey yoktu. Bende telefonumu arabaya bağlayıp telefonumdan açtım.
"Şu anda klüpte keyfim yerinde,
Arasanda seni duymuyorummm!!!"
Bağırarak bu şarkıyı söylüyorduk. Selin hemen eline telefonunu alıp snap çekmeye başladı. Çektikten sonra yol boyu gülerek limana geldik. Arabadan inmeden önce babamdan 200 lira alıp arabadan indim. Babam gittikten sonra tolgaları beklemeye başladık.
Saat 9.54tü. Tolga'yla Görkem'in geldiğini görünce Selin koşarak Tolga'nın üstüne atladı ve sarıldılar. Açıkçası bu kadar samimi olduklarını bilmiyordum. Gülümseyerek onlara baktım.
Gerçekten yakışıklılardı. Ve Bunlar sanki çok benziyordu?!

Kolyeli olan Tolga saçı toplu olan Görkem

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kolyeli olan Tolga saçı toplu olan Görkem.
Söylediğim gibi baya benziyorlar. Bende yanlarına gidip "merhaba bende ceylin"diyip elimi uzattım. İkiside memnuniyetle elimi sıktılar. Tekneye doğru dördümüz ilerlemeye başladık. Girişte biletler alıp içeriye girdik. Üst kata çıkmayı planlıyorduk. Hemen çıktık ve bi yer boştu koşarak oraya oturduk. Ben Selin'le karşımda Tolga onun yanında Görkem oturuyordu. Yani Tolga'yla ben Görkem'le Selin karşı karşıya oturuyordu. Tekne hareket etmeye başladı. Kaptan anansons yaptı ve ilk adaya doğru ilerlemeye başladık. Tolga'nın gözü sürekli bendeydi. Ve bu durum rahatsız ediyordu. Çünkü bana itici geliyordu nedenini bilmediğim halde. Neyse ilk adaya geldiğimizde kaptan bilgi verdi ve yarım saat yüzme molası verdiğini söyledi . Bende tişörtümü çıkartıp. Selin'den güneş kremini sürmesini isteyecektim ki "ben sürerim!" Tolga'nın söylediği cümleyle şok olmuştum. Ne bu samimiyet yani?
Bozuntuya vermeden "yada birazcık yanayım sürmeyecem bu adada"deyip gülümsedim. Tolga'nın yüzünün düştüğünü anlayabiliyordum. Hep beraber merdivenin oraya geldik ve atlamaya başladık. İlk Tolga sonra Selin sonra ben en son Görkem atladı ve yüzmeye başladık. Tam yüzüyorduk ki Görkem'le Selin'in bizden uzaklaştığını farkettim. Tolga kulağıma doğru gelip "fiziğin çok güzel beni benden aldı" demesiyle yüzüne tokatı vurmam bir oldu. Hemen yüzerek denizden çıkıp tekneye çıktım. Bikinimi değiştirmek için soyunma kabinine girdim. Bikinimi çıkartıp kuru olanı giyip kabinden çıktım ki Tolga'nın kapıda olduğunu farkettim. Kollarımı tutup beni kapıya yasladı ve "bak beni yanlış anladın sadece beni etkilediğini söylemek istemiştim"dedi ve cevap vermemi bekledi.
"Senin yerinde olsam bana 1 metre dahi yaklaşmazdım seni ukala!" Diyip çıkacaktım ki beni kendine çekip dudağıma yapıştı???!!!!!

Arkadaşlar ikinci bölümü uzun yazmak için uğraştım umarım beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı bekliyorum.3.bölüm için 20⭐️ bekliyorum ve bol bol yorumlarınızı hepinizi çok seviyorum💜

TEKNE TURUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin