Budzik zaczął dzwonić o godz 6:30.
Więc włączyłam go, wstałam z łóżka wzięłam czarne spodnie z dziurami, czarny Crop-Top z logiem firmy ,,Nike"Na długi rękaw, bielizne z firmy Calvin Klein i poszłam z przygotowanymi rzeczami do łazienki, a tam wykonałam poranną rutynę, zrobiłam makijaż
Ubrałam sie w czyste ubrania i bielizne, a z włosów zrobiłam 2 warkocze bokserski. Przed zejsciem do kuchni wzięłam torbe do której schowałam książki (nie wszystkie ale coś tam wzięłam) portfel,słuchawki,klucze z domu.
Gotowa zeszłam na dół gdzie czekały ma mnie kanapki które zjadłam,wzięłam sobie na drogę jeszcze jabłko.Z domu wyszłam tak jakos o godz 7:20 zamknęłam dom i poszłam po JulkeHej Julia co robiłaś w weekend?
Zapytałam dziewczynę gdy sie przywitałyśmyNic ciekawego a ty?
Siedziałam sama w domu bo ojciec znowu pojechał do Victori- powiedziałam i przekreciłam oczami
Czemu nie pojechałaś z nim?
Zapytała mnie JuliaNie wiem wkurza mnie to już powoli.
Dobra chodźmy na ten przystanek bo autobus nam ucieknie.
Okey.
Nie musiałyśmy długo czekać na autobus bo przyjechał po trzech minutach. Gdy byłyśmy przed szkołą przywitałyśmy sie z Danielem
Co robiłyście w weekend?-
Zapytał nas przyjaciel .Ja siedziałam sama w domu bo ojciec znowu pojechał do Victori.-
Odpowiedziałam.Paulina chodź na chwilę musimy pogadać.- powiedziała Julia.
Poszłam z Julką na bok porozmawiać.
O co chodzi Julia?
Bo dziś jesteś jakaś przybita co się stało?
Nie bo mój tata ma dla mnie coraz mniej czasu bo albo idzie do pracy albo jedzie do Victori tak jakby ona nie mogła do nas przyjechać.
Po Lekcjach
Pov PaulinaGdy rozmawiałam z Julią zadzwonił do mnie tata.
Halo hej tato.
Paulina ja wyjeżdżam do Victori na jakieś 3/4 dni. Jeżeli chcesz możesz przez te dni nie chodzić do szkoły i możesz zaprosić Julie żebyś nie była sama.
Zmowu wyjeżdżasz do tej swojej Victori.
NarazieRozlaczylam sie, pożegnałam sie z Julią i poszłam w stronę domu zaznaczając Jeszcze o sklep spożywczy w którym kupiłam sok jabłkowy,popcorn i jakiegoś energetyka.
-Jestem juz.-zawolalam a no tak zapomniałam jaka ja jestem głupia heh przecież ojciec znów wyjechał do Victori. Zrobiłam sobie obiad poszłam sie umyć,przebrać itp postanowiłam że zadzwonie do Julki czy chce do mnie przyjść na 3dni heh powiedziała ze jasne i ze zaraz juz bedzie
Po 10minutach usłyszałam płukanie do drzwi więc poszłam je otworzyć, w drzwiach zobaczyłam Julke czego można było sie spodziewać.Hej a twój tata się zgodził żebym przyszła do ciebie spać na 3dni ?
Tak bo pojechał do tej swojej Victori.
Znów? Dobra nie myślimy o tym pooglądajmy coś. A idziemy juto do szkoły?
Ja moge nie iść do szkoły a ty?
Ja też
3 dni później
Pov PaulinaPaulina wstawaj jest 11
Julka wiesz że nie lubię wcześnie wstawać zrób sobie śniadanie ja zaraz wstane-powiedziałam nie otwierając oczu.
Ja nie jestem Julia- odpowiedziała osoba która mnie obudziła, a ja od razu sie obudziłam. Gdy otworzyłam oczy ujrzałam kobiete o brązowych oczach i o bardzo długich brązowych włosach.
Kim pani jest i co pani robi w moim domu?!- spytałam zdenerwowana i przestraszona.
Nazywam się Victoria i nie musisz się mnie bać,jestem partnerką twojego ojca.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hejo jestem Martyna autorka tej książki.
Zachęcam do czytania tej opowieści w dalszych rozdziałach będzie ciekawsza.
Pamiętajcie 🌟 i komentarze motywuj.
CZYTASZ
Wróg L.D CH.L
Подростковая литератураPaulina jest szesnastolatką o blond włosach nie lubi zespołu o nazwie Bars and Melody. W szkole jest znana, ma Przyjaciółkę Julie która jest tak samo pokręcone jak ona. Nienawidzi rozmawiać o swojej rodzicielce ponieważ zmarła ona w wypadku samochod...