Inger decăzut,demon slăvit

73 14 27
                                    


Mergeam ca de obicei la plimbarea mea de noapte.
Cu mainile in buzunarul de la hanorac si căștile pe cap, nici nu imi mai dadeam seama unde merg.

Pierduta-n lumea mea.
Lume in care până si eu sunt străină.Sunt străină de mine,de gandul meu si straina de acest suflet care se adăpostește in corpul meu murdar.

Am vrut sa ma indrept spre casă,deoarece parea sa fie vesnic noapte.Stelele straluceau mai tare ca oricând.Dar una mi-a atras cel mai tare atenția.Era mică, într-un colț,umbrita de stralucirea celorlalte.La fel ca mine.

Fara sa imi iau ochii de la ea am început sa merg pe vechiul trotuar.Mergeam fără griji,cu căștile inca pornite dar deodata mainile imi zboară din instinct din buzunare, vrând sa ma prind rapid de ceva.

Dar ca sa fim corecti cu lumea asta...ceva m-a prins pe mine.Doua brate puternice se aflau in jurul meu, iar deasupra mea erau doi ochi de un albastru oceanic.Un ocean supărat.

-Nu te uiti pe unde mergi?zice el dandu-si jos castile pe care le avea pe cap.

-Dar tu nu poti sa te uiti?i-am raspuns eu copiindu-i mișcarea.

-Nu, la dracu'! Nu!a tipat el frecandu-si tamplele.

Am facut un pas spre el atunci cand ceva a stralucit pe cer,parcă sa ne atragă atenția.

A cazut.Mica stea a cazut.Intr-un mod atat de simplu,dar totodata cu multa eleganță.Așa cum ar trebui sa fie o stea.

Am zambit mandra si l-am privit pe baiatul din fața mea.El ma privea întunecat și nervos.A inaintat spre mine si mi-a inconjurat gatul cu degetele lui lungi.Aerul mi se bloca in gât si nu mai puteam respira corect din cauza stransorii.

-Pleaca de aici!a spus el exact așa cum ar face-o un criminal.

Am inceput sa ma zbat pana ce mi-a dat drumul.Am tusit puternic ducandu-mi o mâna la gura si cealaltă pe genunchi in timp ce eram aplecată.
Mi-am ridicat furioasă privirea vrând sa il intreb ce dracu are.Dar ce sa vezi.Nimeni nu se mai afla in fața mea.Si nici in spate.

Mi-am ridicat castile de pe jos si puțin mai incolo se afla inca o pereche.Perechea lui.Am decis sa o ridic și am pus-o dupa gat.
Mi-am marit pașii ajungând intr-un final sa alerg,spre casă.

Toate becurile erau stinse.Doar al tatei era aprins.
Am intrat si am dat sa intru in camera mea dar tata m-a oprit.

-Unde ai fost?zice in timp ce mai ia o gura din sticla de alcool pe care o avea in mâna.

-Nu e treaba ta!i-am zis dur încercând sa plec din nou spre camera.

-Mama ta a plecat la Maricia.A zis ca vor sta ca muierile in noaptea asta.ma anunță si pleacă de unde a venit lăsând o dara de alcool in spatele lui.

Alcoolistule!Mi-am zis in gandul meu si am vrut sa plec spre cameră dar din nou am fost oprita de data asta de telefonul fix.

-Alo!am zis rece in telefon.

-Hei scumpo,mi-o poți da pe mama ta?zice mătușa Maricia veselă.

Stai așa...tata a zis ca mama l-a anuntat ca se duce la ea.La mătușa Maricia.Dar se pare ca nu e așa.Ori tata a uitat din cauza beției, ori mama...a mințit.

-Nu e acasă,dar o sa o anunț ca ai sunat-o.am zis si am inchis telefonul.

Hmm...cand va veni o sa o intreb.Oare unde ar putea fi?

Brusc imi amintesc ca am vazut-o ferindu-se de mine,in timp ce vorbea la telefon.Si imi spunea ca e o colega de munca.De asta vorbeai de parca te futi in telefon!Imi zicea constiinta in acele momente.

Am dat din cap si am intrat in camera mea.Mi-am dat castile jos punându-le pe birou, procedînd la fel si cu ale baiatului ăla.Dar ceva mi-a atras atenția.Pe ele erau scrise doua initiale: L.T..
Am ridicat din umeri si mi-am imbracat pijamalele intrând in asternutul negru.

<*>*<*>*<*>

E dimineață si eu ma indrept spre bucatarie.Mama se afla inauntru vorbind la telefon.

-Bine Maricia!Ne auzim!zice ea cand ma observa acolo.

-Mamă,pot sa stiu unde ai fost aseară?intreb si vad cum se incordeaza si imediat incepe sa vorbească fără a ma privi.

-Nu ti-a spus tatăl tău?Am mers la Maricia.Am stat ca fetele.zice si își forțează un zambet.

-Aa da?zic eu prefacandu-ma mirata si ridicandu-mi sprâncenele.-Ce ciudaaaaat!Aseara a sunat mătușa sa intrebe ce mai faci.De ce nu te-a intrebat daca erai lângă ea?Foarte ciudat!am zis sarcastică spre ea.

-Eu...ei bine...!incepe sa își plimbe mainile din cauza ca se panica.

-Deci?intreb serioasă dar chiar atunci tata intră in bucătărie.

O las balta fiindca nu vreau ceartă si azi.O sa inceapa oricum intr-un final.

Mama pune micul dejun pe masă,omleta cu șuncă, și painea lângă.

Am dat painea la o parte,deoarece îngrașă si eu tin mult la patratelele mele.

-De ce nu mănânci paine?Oricum esti grasă.zice tata râzând.

-Tu de ce te speli pe dinți?Oricum îți pute gura a alcool!zic si cu asta ma ridic de la masă trantind furculița.

-Esti un...

-Eșec!Da stiu mi se spune des.am zis in timp ce ieșeam,completându-mi tatăl.

Asta e familia mea.Si asta sunt eu.Esecul.Iar Josh,fratele meu este comoara familiei.Cu un an mai mic decat mine,dependent de calculator si filme porno.Sunt o persoană norocoasă,nu?

*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>

Noua carte!Idei noi!Louis si Zendaya!Oh yas.

Cum vi se pare primul capitol?

Scris În Stele [Louis Tomlinson]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum