👼 11. BölümErtesi gün alişverişe giderler. Esra çok güzel şeyler alır oğluna.
E: Ayşe Sedef ben acıktım bir yerden oturalım.
A: tamam canim.
S: adını ne koyacaksın?
Esra gülümser.
E: Ilyas... Babasının adını.
S: çok güzel.
Güzel bir kafede bişeyler yerler. Akşam üstü Esra eve gelir. Kendini kanepeye atar ve uyur kalır. Sabah erkende kalkar. Esra aynaya bakar.
E: büyük gün... Allahim sen benim yüzünü kara çıkartma. Esra yeni okulunda çalışmaya başlar. Çocuklar ilk günde Esraya hayran kalırlar. Öğretmen arkadaşları Esrayı severler.
Esra mutlu bir şekilde eve gelir.
Akşam salonda oturur karnını okşar ve oğluyla konuşur.
E: herkes bizi çok sevdi oğlum benim... İnşallah hep böyle devam eder.
Aradan aylar geçer. Esrayı okulda hepisi çok sever. Birgün Zeki müdür odasına çağırır.
E: Zeki müdürüm beni çağirmişsiniz?
Z: gelin Esra hocam. Oturun...
Esra oturur.
Z: işe başvuru yaptığınızda hamile odunuzu söylemediniz.
Esra korkar.
E: evet... Öyle... Bu iş benim için önemliydi. Eşimi yeni kaybetmiştim ve kafam karışıktı.
Z: hamile odunuzu söyleseydiniz sizin yerinize başka bir öğrenmen alırdım
👼12. Bölüm
Z: hamile odunuzu söyleseydiniz sizin yerinize başka bir öğrenmen alırdım ama iyiki dememişsiniz. Sizin gibi muhteşem bir öğretmeni tanımış olduk. Okuldaki en zayıf çocuklar bugün sizin sayenizde en yüksek notları alıyor.
E: onların kendi başarısı.
Z: sizin sayenizde! Sizi çağırma nedenim yârin doğum iznine çıka bilirsiniz...
E: ama daha çok var doğumuma.
Zeki bey kahka atar.
Z: Esra hanim bıraksak siz okulda doğumu yapacaksınız. Kaç aylık oldu?
E: 8, 5 ay... Daha doğuma iki hafta var...
Z: hadi hadi evinize gidin...
Esra müdürüm elini sıkar ve çocuklarla vedalaşır evine gider.
Iki hafta sonra bir gece Esranın sancısı yutar ve hastaneye gider. Esrayı hemen doğuma alırlar.
Esra açılar içinde kıvranır.
Dr: nefes alın nefes verin.... Sıkının...
E: aaaaaa
Dr: az kaldı Esra hanim sıkının...
E: aaaaaa
Birden küçük Ilyasın ağlama sessi gelir. Esra ter içindedir.
E: oğlum benim der ve bayılır. Gözlerinin açtığında bir hastane odasındadır. Hemşire içeri girer.
Hem: uyandınız mi Esra hanim?
E: oğlum nerde?
Hem: birazdan getirecem... Çok yakışıklı bir oğlunuz var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Ilyas
De TodoEsra ile Ilyas yillardir sevgilidir. Ilyas Esrayı çok sever Esrada Ilyası. Çok mutlu bir beraberlikleri vardir. Ilyas evlenneye hazır olmadığı Esraya yalan söyler. Esraya annesinin onu istemediğini söyler... Esra bu yalana inanır ve Ilyasın üstüne g...