Πως ξεκίνησε το δράμα μου...

263 33 158
                                    

Annyeonghaseyo 👋

*Πεντάχρονο καταστροφικό δελφίνι

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

*Πεντάχρονο καταστροφικό δελφίνι.
Μιλάω εγώ που τον περνάω
για έναν χρόνο😂*

📌Λίγο πριν αρχίσουμε, θέλω στα σχόλια να μου πείτε το
δικό σας δράμα.

Το γεγονός πως κάποτε θα άκουγα Kpop, ήταν δεδομένο. Καταρχάς,

Ⅰ|Διαβάζω magna (ας πούμε ότι είναι Japanese comic που διαβάζετε από τα δεξιά προς τα αριστερά).

Ⅱ|Βλέπω anime και μερικές κινέζικες-ιαπωνέζικες ταινίες με τον πατέρα μου γιατί έχει επίσης ένα κόλλημα.

Ⅲ|Ως λάτρεις της μουσικής με στόχο να ακούσει όλα τα είδη της πριν πεθάνει, κάτω από Jpop (Japanese pop) -στη λίστα μου- υπήρχε και είσοδος του δράματος.

N O T E 📄

Σε αυτό το κεφάλαιο θα κατάλαβετε πως δεν διαλέξατε την kpop, αλλά αυτή εσάς (το ίδιο ισχύει και για τους ultimate bias etc.)

Δεν ξέρω γιατί πάντα υπέθετα πως θα ακούσω πρώτα Ιαπωνική μουσική αντί για την Κορεάτικη. Ίσως να έφταιγε ένας φίλος μου που ακούσει Jpop -τώρα εγώ προσπαθώ να την βάλω στην παρέα μας.

📌Fun fact:

Νόμιζα ότι Kpop, λεγόταν το συγκρότημα και ότι υπήρχε μόνο ένα συγκρότημα. Τέλος του fun fact.

Να σημειώσω πως είμαι φανατική θαυμάστρια του κοκκινομάλλη Αγγλου Ed Sheeran που βγήκε καλλιτέχνης της χρονιάς το καμάρι μου (κάθεται και κλαίει στη γωνία). Θα μου πείτε τώρα, που κολλάει αυτό;

Θα σας πω! Ο Ed με βρήκε δώδεκα-δεκατρία χρόνων παιδάκι -2012 ή 2013 αντίστοιχα ήταν προφανώς τότε- και με μεγάλωσε σε αυτή που είμαι σήμερα. Ισως σε μία άλλη ζωή να έλεγα κάτι τέτοιο για την kpop διότι το σύμπαν με έβαλε να διαλέξω ανάμεσα σε αυτά τα δύο την ίδια μέρα.

❝k-channel❞ ーkpopDonde viven las historias. Descúbrelo ahora