Timur Kapıyı açtığında karşısındakinin Yakın arkadaşlarından Yılmaz olduğunu gördü ona burada ne arıyorsun dedi Yılmaz sen ben ve 10 kişi daha koskocaman İstanbul'da sadece biz kaldık herkes Bizi bırakıp gitti. Kalanlar biraz önce Taksim. Meydanı'nda buluştular Sadece sen yoktun Seni çağırmaya Bu yüzden geldim sanırım doğuya doğru göç edeceğiz. Neyse bunları konuşmanın Sırası değil Beni takip et. Yarım saat sonra Taksim Meydanı'na varmışlardı. Tüm gençler ellerine birer silah almışlar gitmeyi bekliyorlardı. Içlerinde Timur'un diğer yakın arkadaşı Cem vardı. Timur ve Yılmaz'a birer silah bulmalarını üstlerine sıcak sıcak bir ceket ayaklarına birer çizme almalarını söyledi. Içlerinde hepsinden farklı olarak kendini göstermeye çalışan ve Alfa havalarına giren biri daha vardı hepsine bakıldığında yaşları 13 ile 17 arasında değişiyordu. Gitmeden önce hemen Kapıları kilitli bir marketin camlarını kırarak içeri daldılar çok sayıda erzak aldılar Eğer arabayla göç ederlerse benzin bir yerden sonra bitecek ve yarı yolda kalacaklardı Bu yüzden yanlarına yük taşımaları için at ve eşekleri aldılar sadece 5 kişi at sürmeyi biliyordu Bu yüzden diğerleri yanlarına bisiklet olarak yola çıkacaklardı Timur bir anda durun diyerek bağırdı peki marketlerdeki erzaklar bittikten sonra kendi besinlerimizi üretmek zorunda kaldığımızda vejeteryan mi olacağız yanımıza birkaç inek bir de Öküz almalıyız. Dedi. kendini Alfa sanan Berk dışında herkes bunu onaylamıştı. At sürmeyi bilmediğinden dolayı ineklerden birinin onun başına kalacağını biliyordu fakat kendini üstün çıkarmaya çalışan kişiliği buna İzin vermiyordu onlara Gittiğimiz her yerde illaki birkaç inek ve bir öküz buluruz Hatta belki keçiler ve koyunlar da. Timur Berkin bunları yapmasının tek sebebinin kendisini Üstün çıkarmaya çalışan karakteri olduğunu biliyordu. hemen Berke çıkıştı herkes bunu büyük bir cesaret olarak karşılıyordu çünkü çevresindekilere gözdağı vermek için kendini güçlü kudretli ve bütün iyi özelliklere sahip bir erkek olarak göstermeye çalışan Berk başarılı olmuştu. Berk elini kaldırdı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARS'a Sığmayanlar
General Fictionİnsanlık MARS'a gitmeye hazırlanırken, bazı kişilerin işlemleri yapılamıyor. Kalanlar tekrardan dünyada bir medeniyet kurarak, hayatta kalma mücadelesi veriyor...