SouthSide

9 1 0
                                    


Севера и Юга винаги са приемани като противоположности от много хора поради ред причини които сами откриват когато се запитат.Запитвал ли се е някой,някога каква е разлика между южната и северната част на един град?Вероятно не,но ако отговорът е да,тогава какви ли са разликите? Хората,сградите,атмосферата дори и бизнеса може да се различават.

Училище SouthSide High

Училището в южната част от начало ще си кажете,че там са всички невъзпитани и бунтарски деца които винаги разочароват родители си,но всъщност родителите им са невероятно горди как минават по ТОЧНО техните стъпки и както във всяко училище,предполагам,трябва да си има и по една "кралица". 

Касиди Клеър е на 16 години и винаги е живяла в южната част на града и винаги е учила в същото училище със същите хора.Родителите й имат голям бизнес,който не се разпространява само в този град и от доста време бизнеса е наистина успешен,но защо родители със такъв бизнес пускат детето им да бъде във такава среда като във SouthSide High или изобщо в южната част на града? Защото не е какъвто и да е бизнес.Знаеш какво имам предвид.Просто всичко което можеш да си представиш което не е много позволено.

Даже и училището да няма добра репутация,всички там споделят една цел и всъщност са доста сплотени,но винаги си има групички.Всеки предпочита всеки,но заедно са едно голямо семейство,което никога не се разделя. Сещате се как "кралиците"принципно винаги си имат по няколко "приятелки" които винаги и ходят зад гърба,но тук Касиди Клеър има истинска приятелка,която не можеш да наречеш "поредната загубенячка която се мисли за много добра само защото върви подир задника на най-харесваното момиче".Не! Те са винаги заедно и рамо до рамо.Тони Топаз и Касиди  двете заедно са откривали себе си и продължават да го правят,както си е било винаги и въпреки това не можеш да кажеш,че са напълно еднакви,но и не можеш да кажеш,че са напълно различни.

Тони е израснала във семейство типично за южната част на града.Семейство което подпомага на големите бизнеси да се реализират и най-интересното за Тони е , че е първата в гимназията,а може би и във целият град че има различна сексуална ориентация.Преди една година,точно на рождения й ден,тя отиде и съобщи на всички,че е бисексуална,което значи че я привличат и мъже и жени.Как мислите всички реагират? Всички бяха доста изумени включително и Касиди която до момента не знаеше нищо за това също какво и останалите,но всички поздравиха Тони и всичко което можеш да чуеш от тях по въпроса е:

-Ехаа,колко яко,мамка му!

 Още едно доказателство колко сплотени едни съученици могат да бъдат!

-Това прави много повече дивеч за теб,Тони.-казва Касиди на Тони която най-накрая е успяла да се измъкне от цялото внимание.

-Да,най-накрая разрих нещо огромно за себе си!

-Как разбра за това?-попита Кас.

-Ами,винаги ми е било интересно как хората излизат навън ,пред хора и казват всички тези неща които ги правят различни и се замислих,че може би и аз може да съм различна и така се стигна до онези хиляди тестове в интернет,които го доказаха!


Това е първата част на моята история...моля ако ви е харесала,напишете коментар дали да я продължа :) 

The SouthSide BombshellWhere stories live. Discover now