Yenge

48 3 1
                                    

Hazal

Ders zili ile kalktığımız banktan Onur ile kol kola yürüyerek sınıfa geldik. Arka sırada yerimizi alırken ilk dersin tarih olması nedeniyle kendimizi uyku pozisyonuna geçirip gözlerimizi yumduk. Okulda uyumak cidden ayrı güzeldi.

Gözlerimi açtığımda ders bitmişti. Onur u uyandırıp kantine kahve almaya indik.

Kantindeki masalar lys ye hazırlanan son sınıflar ile doluydu. Hocalar onları genelde serbest bırakırdı.

"Onur kahveleri alda bahçeye çıkalım"

"Tamam" diyip sıraya doğru yöneldi.

Cam kenarına geçip Onur u beklemeye başladım. O sırada kantine Emre abi ve yanında ilk defa gördüğüm bi kız girdi. Kız cidden çok güzeldi.

Onlarda kantin sırasına girdi. Birbirlerine bir şeyler anlatıp gülüyorlardı.

Emre abiyi izlerken başkalarına karşı bu kadar içten ve samimi iken bana nasıl bu kadar katı olduğu düşündüm.

Belkide ona yeterince samimi gelmiyorumdur. Küçükken beni Onur gibi sevmesini beklemiştim ondan, abim olmasını istemiştim. Ama o beni kardeşi gibi sevmemişti. Yada küçük yaramaz bi kız kardeşi olsun hiç istememişti.

Galiba boşuna çaba harcamışım ve hâlâ harcıyorum.

Onur'un elinde kahve ile yanıma gelmesi ile kantin çıkışına doğru yürüdük.

"Hayırlı olsun Onur"

dedim gülerek. Anlamaz bi surat ile bana bakıyordu.

"Galiba sana yenge geliyor küçük bey"

Başımla sıradaki emre abi ve kızı gösterdim. Kızı uzun bi incelemenin ardından

"Sanmam badem şekeri"

"Nedenmiş"

"Bence sadece arkadaşlar, abime göre bi kız değil"

"Saçmalama Onur kıza bak gayet güzel hatta baya güzel ayrıca tatlı birine benziyor"

"Abim için düşündüğüm kız böyle değil"

Söylediği şeyler kahkaha atmama neden olmuştu. Sesli, baya sesli!

Kantindeki herkes bana bakarken gülmemi bi türlü bastıramamiştim.

En son Emre abinin bakması ile işte olmuştu. Tek bakışı gülmemi bırakmaya yetmişti.

Onur'un beni dürtmesi ile kantinden çıkıp bahçeye yöneldik.

"Neye güldün kızım o kadar"

"Sen görümceye bağladın iyice" dedim. Hâlâ gülerek.

"Saçmalama Hazal"

"Bu kıskançlık kız kardeş tarafından yapılır, mesela şuan benim demem lazımdı Emre abiye böyle bi kız düşünüyorum diye"

"Boşu boşuna gelin güvey oluyorsun badem şekeri, ve bence abimin yanında açma bu konuyu"

"Tabiki de açmam, bu sefer kesin beni keser"

Söylediğim şeye hem Onur hem ben gülerken

"Abim bu yapar mı yapar"

"Söz konusu bensem kesin yapar"

"Fazla abartıyorsun Hazal"

"Bilmem belkide"

"hadi kahveni iç o kadar para verdim kızım ona, paramı çar çur etme"

Konuyu değiştirmeyi beceren, beni yine güldüren karşımdaki arkadaşıma baktım. Cidden iyiki vardı.

"İyiki bi kere ısmarladın susmadın Onur"

"Çok konuşma hadi derse Hazal hanım"


❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 04, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk PayıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin