,, Nájdite si páry !,, - prebudil ma akýsi hlas, z môjho krásneho sna. ,, Aaach nie !,, To som v škole a ten hlas, patril slovenčinárke. Ihneď ku mne prišla Danka, a zopakovala slová učky. Vypočula som ju, a hneď som bežala k slovenčinárke. ,, Pani učiteľka ?,, - pýtala som sa slušným hláskom: ,, Nemôžme byť aj trojica ? Viete Ester by bola potom sama a to dopustiť nechcem. ,, ,, No taaak dobre. ,, - súhlasne odpovedala učiteľka. Rýchlo som odbehla k Ester a Danku som minula. Doviezla som ju až k Danke, ktorá na mňa zas vrhala vražedný pohľad. Práca bola nudná, ale aspoň sme si dobre pokecali. Po hodine, som už šla k Ester ale Danka ma odchitila. ,, To ako si predstavujeď ? - s návalom výčitok, na mňa Danka zaútočila: ,, Čo ako ? ,, pokojne ale prekvapene odpovedala: ,,Mňa už nebaví, že všade s nami vodíš tú mrzáčku Ester. Vôbec si si nevšimla, že sa nám každý za chrbtom smeje. Vyzeráme, ako keby sme boli záchytný ústav, pre také ako je ona. Ja viem, že chceš byť dobrá, ale nech sa o ňu starajú jej rodičia. Veš kvôli nej si úplne pochovala naše priateľstvo. Neznášam ju, nenávidím! ,, Ešte nikdy som v nej nevidela, toľko nenávisti k nevinnému dievčaťu. Vždy bola trochu bezcitná, ale toto by som na ňu nikdy nepovedala. Ja som to už nemohla zniesť, tak som len, pokojným hlasom povedala: ,,Prečo ?,, a odišla som si sadnúť k Ester. Z posledných síl nenávisti, som jej už len napísala SMS s obsahom: Naše priateľstvo si práve pochovala Ty. Ester sa ma milým hlasom spýtala, čo mi je ale nechcela som to riešiť. Po obede taktiež s Ester som domov odišla sama. Dane som nejako extra nechýbala hneď som si za mňa našla náhradu, a to Miriaminu partiu. Celý zvyšok dňa som bola deprimovaná. Vôbec som nevnímala okolie....
Čaaaute všetci. Po dlhom čase som tu opäť s novou kapitolou. Bola som totiž v tábore, a toto je výsledok môjho voľného času, a verte či nie , nebolo ho veľa. Dúfam že sa Vám bude táto kapitola páčiť a aj tie ostatné. Čo myslíte, dostane sa Elizabeth zo svojich depresií alebo do nich upadne ešte hlbšie ? To všetko v ďalšej časti.....
@emara__
YOU ARE READING
Oklamaná
RandomElizabeth má 14. Žije v normálnom svete medzi nornálnymi ľuďmi. Aspoň si to myslela do doby keď do jej triedy nepríde nová žiačka, ktorá je niečim iná. Uvedie ju do sveta tajomstiev a jedného veľkého, ktoré sa jej veľmi dotkne a zmení jej život od z...