Bu gün Masal'ın resimlerini göstericem. Ama önce tanıtıyım.
İsim : Masal Karpusi
Yaş : 7
Doğum Günü : 27 Ağustos
Temsil ettiği yer : 15 yaşında belli olsa da Cunda adası .
Ailesi : Ayvalık ( Derin Güneş, Annesi ) , Midilli ( Anthos , babası )
Sevecen , nazik , az da olsa korkak , 7 yaşında çok ağır bir beyin kanaması geçirse de bunu atlatmıştır. Saçları sarıdan kahverengiye doğru bir renk değiştirmiştir . Normalde bir insandır ama 15 yaşından sonra yaşlanmamaya başlayınca ve olumsuz olunca bir temsilci olduğu ortaya çıkmıştır( Ayvalık'ın Cunda adasıdır ) .
Kendince Çanakkale temsilcisi Zeynep'i annesi olarak görüyordur, eşi Ankara temsilcisi ile arası onun kadar iyi olmasa da onu da babası olarak görüyordur - ama bunu şimdiye kadar sesli bir şekilde söylememiştir-(LostInRome buraya ) İzmirlilerden biraz (!) korkar . Utangaç olsa da zamanla bunu yenmiştir . Ailenin normalde 3. Çocuğudur -ondan önce 2 tane çocuklarını kaybetmişlerdir - ama hiç kardeşi yoktur . Yeşil gözleri genelde mutluluktan parlak bir renktir . Babasi gibi bir kıvırcığa sahip değildir ama bazı bağımsız saç tutamları vardır . Ve bu yerleri ne kadar yatırmaya uğraşırsanız uğraşın hep aynı noktalardan çıkar. Biraz fazla meraklıdır.
Annesine ( ikisine de ) fazlasıyla düşkündür. Onları mutlu etmek ya da sevindirmek adına her şeyi yapabilir. Hatta genelde onlara küçük hediyeler yapar .
Büyüyünce doğa ve ya hayvan fotoğrafları çeken ve yetenekli bir fotoğrafçı olmak ister .
Hastahanelerden bir süredir korkuyordur .
Biraz fazla zayıftır .Neyse resimler