51. BÖLGE

194 9 0
                                    

Soğuk ve karanlık bir geceydi. Oysaki 51. Bölge çalışanları hava sıcakmışcasına çalışıyordu. Birden bire -7. kattan tuhaf sesler gelmeye başladı. O kat araştırmalar da bulunan eşyaların bulunduğu yerdi. 1 dakika öncesine kadar. Artık bomboştu. Tüm eşyalar çalınmıştı. Ama bu imkansızdı. 1 dakikada kimse bu kadar fazla eşyayı çalamazdı. 200'den fazla eşya vardı. Hemen kamera kayıtlarına baktılar. Ama kayıtlarda hiçbir şey yoktu. Nasılsa kamera tam o zamanlarda bozulmuştu. O günden sonra çok tuhaf olaylar yaşandı. Bu olaylarda 50 güvenlik öldü. Sonrasında -7. kata zincir vuruldu. Aradan yıllar geçti ve 5 arkadaş 51. Bölge yi araştırmak için gizlice içeri girdi. Girerken bir sürü güvenlikle karşılaştılar. Yanlarında her ihtimale karşı bir tabanca getirmişlerdi ama sadece 35 mermisi vardı. Harcamak istemedikleri için kaçtılar. Ama bu kaçışları sadece şanstı. Çünkü 51. Bölge de bir sürü güvenlik vardı. Şansa bala zincir vurulan -7. kata gelmişlerdi. Zincirleri kırmak için yanlarında kerpeten  getirmişlerdi. Zincirleri kırdıktan sonra içeri girdiler fakat oda bomboştu. Mecburen çıkıp kapıyı kapattılar. Amaçları en son kat olan -40. kata gelmek ve 5 kişi çıkmaktı. Ama bu olamayacaktır. Çünkü bu daha sadece başlangıçtı.

**********

51. BÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin