Zor Zamanlar

150 6 1
                                    

Yanlarında bir adet kamera getirmişlerdi. Bütün yaşadıklarını bu kameraya kaydediyorlar. -8. kattan devam ettiler. Bu kat yemekhane katı olduğu için kapı da güvenlik yoktu. Ama içinde 50'ye yakın güvenlik ve doktor vardı. Yemek saati bitene kadar beklediler.

En sonunda bir doktor kalmıştı. O doktoru da sıkıştırıp soru sordular. Sonra CS:GO'daki gibi öldürdüler. Aldıkları bilgiler doktorların yaptığı prototipleri almak için yeterliydi. Ama -40. kata inmek istiyorlardı. Yalnız bu imkansızdı. Çünkü o kat bulunan tuhaf nesne ve varlıkların incelendiği yer olduğu için 200'den fazla güvenlik vardı. Ve hepsinin elinde en son model silah. En son kata gidebilmelerinin tek yolu bir uzaylının gelip hepsini öldürmesiydi. Ama bu da imkansız derecede zor  olduğu için sadece prototipleri alıp gitmeleri lazımdı ki tam o sırada en son kattan bağırışmalar,silah sesleri ve patlama sesleri geldi. Hemen aşağı indiler. Birde ne görsünler. Uzaylılar tüm güvenlikleri öldürmüş ve deney yapılan arkadaşlarını kurtarmışlardı. Hemen kayda aldılar. Neyseki uzaylılar onları görmedi. Artık tek yapmaları gereken buradan 5 kişi çıkmaktı. Ama bunun için ölen askerlerin kıyafetleri ve silahları lazımdı. Çünkü çıkmaları için kamufle olmaları gerekiyordu. Ama yapamazlardı. Çünkü uzaylılar vardı. Tam o sırada kapının dışına 5 ölü asker atıldı. Hemen güvenli bir yerde kamufle oldular. Artık çıkabilirlerdi. Artık önlerinde sadece bir sorun kalmıştı. O da 51. Bölge'nin çok karışık olması. Çıkış nerede bilmiyorlardı. Ve geldikleri yer de kapalıydı. Hemen dışarı çıktılar. Çıkmanın tek yolu ayda yılda bir gelen kamyonların içine binmekti. Gitmeye hazırlanan bir kamyon gördüler ve hemen içine girdiler. Artık gidiyorlardı. Özgürlerdi. Yani 2 saniye öncesine kadar. Bir ufo içinde oldukları kamyonu çekiyordu. Kamyondan inmeyi denediler ama çoktan yerden 60 metre yükseğe çıkmışlardı. Ufo onları içine çekmişti. Artık onlara ne olacağını kimse bilemezdi. Karınları kesilebilir,beyinleri patlatılabilir. Yani her şey olabilir. Artık yapacak tek şey onların ufodan sağ çıkmaları için dua etmekti.

Bundan sonra komik kedi videosu var. :D

51. BÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin