Yine aynı sabah. Koluma cukur açıldı.- Rüzgar hadi uyan.
Anında dogruldum. Gözlerimi ovuşturmaya başladım.
Babam şaşkınça bana bakıyordu. Ayağa kalkıp banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp geri odaya girdim. Sehbadan dünden hazırladığım kıyafetleri alıp banyoya tekrar banyoya girdim. Kısa bir duş alıp kıyafetleri giydim. Saçımı taradım.
Şarjdaki telefonumu çıkartıp elime aldım. Kenardaki çantayı alıp aşağı indim. Babam ve Selin abla kahvaltı yapıyorlardı. Bende masaya oturdum. Telefonumu yan tarafıma, çantamıda sandalyenin yanına koydum.
Rüzgar: Günaydın.
Babam: Sana da günaydın kızım.
Rüzgar: Ne zaman gidecez?
Babam: Kahvaltıdan sonra.Hiç birşey söylemeyip kahvaltımı yapımtım. Kahvaltı bitince leoboya gidip elimi yıkayıp tekrar aşağı indim.
Babam: Hadi gidiyoruz. Selin ablanla vedalaş.
Rüzgar: Tamam.Deyip Selin ablaya sarıldım.
Selin abla: Kendine iyi bak.
Rüzgar: Sen de kendine iyi bak.Deyip ondan ayrılıp çantamı ve telefonumu alıp babamın peşinden arabaya bindim. Çantamdan kulaklığımı çkim?rıp telefona taktım. Telefondan rasgele bir şarkı açtım Kafamı geriye atıp gözlerimi kapattım.
Birisi omzumu dürtmeye başladı.
- Akgül geldik kızım.
- Hı.Deyip gözümü açtım. Kafamı kaldırdım. Elimi boynuma götürüp ovuşturdum. Boynum tutulmuş. Arabadan inip etrafa baktım.
- Burası mı?
- Evet.Arkamdan bir kadın bağırarak.
- Hoşgeldiniz.
Arkamı döndüğümde babannem bana sarılmaya başladı. Kemiklerim kırıldı. Benden ayrılıp bu seferde babama sarıldı.
Babannem: Hoşgeldin oğlum.
Deyip ondan da ayrıldı.
Babam: Hoşbulduk anne. Yukarı katı hazırladın mı?
Babannem: Hazır hazır.Arabanın kapısını açıp kulaklığımla telefonumu aldım. Babam ve babannem konuşarak içeri girdi. Bende etrafı inçeleyerek içeri girdim. Bahçedeki masaya oturdular. Bende gözüme bahçedeki hamağı kestirip gidip hamağa uzandım. Kulaklığımı telefona takıp rasgele bir şarkı açtım. Gözlerimi kabattım. O kadar yol çektik canım biraz dinleneyim. Ama dinlenemiyorum daha on dakika geçmeden babam seslendi.
- Rüzgar ben hemen geri gidecem. Eşyalarını arabadan al.
- Tamam, baba.Gözlerimi açıp hamaktan kalktım. Telefonumu ve kulaklığımı çeketin çepine koydum. Babamgilin yanına babannem gibi bir tane de yaşlı teyzeçik gelmiş. Kim ki bu? Babannemin kankası mı? Yok kız yaşlılar ne diyodu? Ahiretlik mi? Evet, evet ahiretlik. Neyi hesaplıyom ben. Neyse… Arabanın yanına gittim. Arkasını açmaya çalıştım. Adı neyse. Açılmıyor. Babama döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şirinçatı
ChickLitGerçekte böyle bir varmı bilmiyorum ama okadar yer araştırdım hiç biri tahmin ettiğim ve bu hikaye için kurguladığıma uymadı. Bende kendim böyle bir yer uydurdum. Beğeniçeginizi umuyorum,