Senin o ağzını

8 1 0
                                    

Birisi kolumu dürterek konuşmaya başladı.

  - Rüzgar kızım kalksana... Hadi geç kalıyorsun.

Kafamın altındaki yastığı çekip. Yüzüme bastırdı. Babam yastığı çekip tekrar konuştu.

- Hadi kızım. Geç kalıyorum.
- Off baba ya.

Deyip. Yataktan kalktım. Baytak baytak banyoya giderken babam beni durdurup. Yanağımda öpüp, geri çekildi.

- Seni seviyorum.
- Bende seni.
- Aşagında Selin kahvaltıyı hazırladı. Ben gidiyorum.

Deyip. Kapıya dogru yürüdü. Tekrar bana dönüp.

- Paran var mı?
- Sen çantamın küçük cepine koy.

Deyip. Banyoya girdim. Uzun ama kısa bir duş aldım. O nasılsa artık? Odanın yarısını kaplayan dolapın önüne geçip. Kıyafet seçtim. Kıyafetlerle tekrar banyoya girdim. Saçımı tarayıp    çabuk kuruması için açık bıraktım. Sonra giyindim. Aynanın önüne geçip rimel ve ruj sürdüm. Fazla makyaj yapmazdım.   Ama tüm makyaj mağzemelerinden önçede gerek olur fiye almıştım. Saç temeşirim bile var. Belki gerek olur diye. Odaya giridim.   Çalışma masasının yanındaki çantamı alıp ders proğramımı hazırladım. Siz şimdi diyeceksiniz ' Vay anasını kız inek çıktı. ' Yok devenın nalı. Ben inek değilim. Zekiyim. Boş boşuna niye gereksiz kitap taşıyayım. En azından o dersin kitapını götürüyor ki hocaların dilinden kurtuluyorum. Şarj aletini ve kulaklığımı da koydum. Ayakkapı dolabımdan ayakkapımı aldım. Telefonumu da arka çepime koydum.

( Şimdiden söyleyeyim kızımız bu değil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Şimdiden söyleyeyim kızımız bu değil. )

Çantayı omzuma atıp ayakkabıyı elime alıp aşağı indim. Ayakkabılarımı ve çantamı kapının yanına koyup mutfağa girdim. Selin abla kahvaltı yapıyordu. Selin abla bizim yardımçımız. Bende karşısına geçıp oturdum.

- Günaydın.
- Sana da günaydın Rüzgar.
- Ben bu gün ögle yemeğine gelmiyeçem.
- Biliyorum baban dedi.

Telefonum çalmaya başladı. Cepimden çıkarıp ekrana baktım. 'Seni yerler' (Batuhan) arıyor. Açıp kulağıma götürdüm.

- Günaydın.
- Sana da günadında. Kapıya çık geldik.

Telefonu kapatıp tekrar cepime koydum. Ayağa kalkıp Selen ablanın yanagından öpüp.

- Hadi ben çıktım.

Deyip. Kapıya gittim.gibi elind Hızlı çantamı alıp ayakabıma sadece ayaklarımı sokup dışarı çıktım. Arda' nın arabası zaten evin önündeydi. Kapıyı açıp arka kotuğa bindim. Gülümseyerek.

- Günaydın.

Deyip. İkisininde yanağından öptüm.

Arda: Sendeki bu enerji. Nerden buluyon bu enerjiyi? Sabah, sabah. Gidip bende alacam.

ŞirinçatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin