Prima zi de școală după vacanța.
Extraordinar!
Iar o să incep sa fac același căcat zilnic:
Mă trezesc, "îmi fac" temele, îmi pun cărțile și fix după plec.
Și pentru ce??? "Pentru ca să fiu și eu ceva în viața că fără diplomă nu ajung nicăieri".. Pfff.... După mine aș chiuli în fiecare zi...
Mă rog...Mă îmbrac în negru in semn de respect pentru înmormântarea fericirii mele, îmi iau ghiozdanul în spate și gata. Hai la "pușcărie"!
Sunt 2 străzi îndepărtare fata de școală și la nici una nu e semafor..
*¹ Ar fii mai bine să mă arunc in fața unei mașini.. că oricum nu e semafor și pot mai ușor.. de fapt.. e abea prima zi de școală... Mai bine altă dată...*
Am ajuns la premiere fix la timp. Toți colegii mei erau grupați în jurul unei mese pentru că.. trecusem a 6-a și.. era un fel de masă a "maturizării" așa îi spunea dirigintele nostru.
La noi era cea mai mică masa pentru că da.. dirigu' crede că noi nu ne vom maturiza niciodată și ne-a dat-o pe ce-a mai mică..Si incepuse discursul directoarei:
-Dragi copii, bine ati venit la.. Bla bla bla bla bla bla... Da.... "Sper ca anul ăsta sa fie mai bun și sa nu mai avem probleme" la cuvintele astea aproape toata scoala a inceput sa râdă😂 pentru ca da.. Asta spune in fiecare an, fiecare saptamana, luna.. Si deja incepea sa fie amuzant fiindca in scoala asta se petrec asa de multe chestii.. Dar prin "chestii" vreau sa spun chestii rele. Adica.. frate aici se drogheaza copii, profesorii iau tigarii de la ăia de a 7-a etc. etc..Si peste aproximativ o ora jumate o terminat discursul.
Am trecut pe sub podul de florii, dupa am urcat la etajul 1 unde urma sa fie si clasa noastra adica in sala de geografie.
Ne-o dat cartile in ordinea mediilor(adica cat de mare era media, atat de noua era cartea) si da.. Io am pintre ultimii.. 😑😑In fine.
Mi.am ales prima banca din cauza ca eu nu prea vad.. Dar nici nu ii prea misto cu ochelarii, nu? Langa mine era o fata pe nume Felicia, era o fata destul de de treaba adica nu facea aproape nimic decat sa taca.. Perfect!Mi.am scos penarul, mi.am scris numele pe banca si dupa am pus toate lucrurile mele inapoi in geantă.
Voiam sa plec dar dirigul ma oprit sunand ca are si el un discurs de facut
M.am asezat din nou in banca si el a inceput discursul.
Spunea despre prostiile pe care le.am facut in clasa a 5-a si ca speră sa nu mai mai facem altele.A doua zi...