ÚVOD
Ahoj!
Jmenuje se Hazel.
Je mi 17 let (nekouřím a nepiji tvrdý alkohol)
Jsem singl zatím.(určitě se ukáže někdy princ na bílém koni)
Mám mladšího bratra , který se jmenuje Sam.
Moje nejlepší kamarádka se jmenuje Lily.
Moc ráda sportuji. (Např. Longboard, snowboard,skateboard,fotbal,basket,volejbala ,box)
A taky moc a moc poslouchám hudbu.
A co nemám ráda je paprika, horory a játra...a Další jiné věci, ale to už se dozvíte v tomto příběhu.
Dneska mi rodiče řekli,jestli se nezlepším v boxu, tak mě stáhnou z boxu. A box je můj život je toto léto jsem objela 3 soustředění a , když jsem nebyla na soustředění tak jsem trénovala .Do konce jsem i trénovala s nejlepšími trenéry.
A dneska se dozvím tohle! :-( To je zlý sen. Jak mi to řekli, tak jsem to hnedka šla napsat Lily . A ta mě jako vždycky podpořila. Tak to nechápe , co tím rodiče mysleli a mě to teďka vrtá hlavou. Sakra! Vždyť to už bude 10 let, co se věnuji boxu. Nebo to tak myslely, když mi pohrozí, že se kousnu a budu pro to něco dělat. Třeba mě chtějí motivovat! Ale opravdu nevím , co si o tom mám myslet. No nic.
Pokuď rodiče chtějí ať se do toho zakousnu, tak jo .
Vím , že teďka si říkáte, že sport není o rodičích ale je o nás. Ale největší roli tam hrají rodiče. Ty investují do mě a je to hodně za tu celou sezónu. Mamka mě podporuje už tím, že se mnou jezdí na zápasy po celé republice . Asi si řeknete to je lehké jezdit Ale když máte být jeden den např. v Brně a pak druhý den např. v Liberci už od devíti. Tak se to to dost podepisuje na vás a ještě musíte sedět v hale, kde jsou boxovací ringy. Pak je ten člověk unavený a ještě musí řídit nějakých 200 km domů. Je to opravdicky nejlepší maminka na světě.
Tak teďka se dozvíte něco o mém mladším bratrovy Samovy. Narodil se , když mi bylo 4 . Byla to sranda starat se mladšího bratra. Ale dneska mu je 13 let a pořád se jen hádáme, nadáváme si a perem se . Vždycky vyhraji. To je jasné! Jsou i chvíle kdy se máme rádi , jako bratr a sestra. Např. si pomáháme , ale to přestane po 5 min. pak se zas do sebe pustíme. Ale i přes všechno ho mám moc ráda a jsem ráda, že je můj bratr. Škoda , že neděláme stejný sport.
Můj taťka se mi taky věnuje . Třeba mi radí , co zlepšovat , abych byla nejlepší je to takový osobní coach. On mi vždycky řekne: Pojď jdeme boxovat. Taky je moc důležitý v mým životě . Jako všichni z mojí rodiny.
A na konec je tu můj pes. Ano já mám psa. Jmenuje je se Emma. Plemeno je to Labrador. Budou jí 2 roky. Je to moje zlatíčko . Moc ráda sní chodím ven. Někdy s ní chodím běhat a ona mě jemně kouše do lýtek , abych běhala rychleji. Moc jí miluji. Jí můžu říct všechno a nikomu to nevyzradí a ještě jedna osoba ale oni se dozvíte za chvíli. Když pláču , tak ke mě vždycky přijde a dá mi hlavu do klína a koukne na mě , jako by mi říkala NEBOJ VŠECHNO BUDE V POHODĚ , UŽ JSEM TADY U TEBE. Moc mi na ni záleží.
Tak Lily je to moje nejlepší kamarádka . Jí můžu říct úplně všechno a vím , že to nikomu neřekne. Je to takový můj strážný anděl. Ona mi se vším pomáhá. A podpoří mě vždycky , když jsem na dně. Moc si jí vážím.
Tak tohle byl obsah mí ho života. A jdeme na to!
YOU ARE READING
Život!Motivace!
De TodoTento příběh bude o Životě a motivace . Tady je menší ukázka : Ahoj jmenuje se Hazel. Můj život začal když jsem se narodila. A teďka se píše rok 2017 . Bude to o Životě a motivaci mě a vás samotných. A bude sem vkládat citáty a vyjadřovat se k...