RAP MONSTER ( Kim Nam Joon )
Çünkü ne kadar iftiraya uğrasa da, geceleri uykusuz kalsa da, ölmesi için laf edilse de, idol olamazsın dense de dimdik ayakta duran bir lideriniz var.Suga (Min Yoongi)
Çünkü geçmişte ne yaşasa bile bizim için belli etmeyen, gece uyumayıp şarkı sözü yazan bu nedenle sabahları uyuyan mükemmel bir Yoongi'ye sahibiz.V ( Kim Taehyung)
Çünkü her ne kadar garip olduğu için ona şımarık denilse bile güzel kalbini ve garipliklerini bize gösteren, gülüşü herşeyden güzel olan bir Tae'ye sahibiz.J-Hope ( jung ho seok)
Çünkü dış görüşüne gelen binbir lafa rağmen, dans edemiyorsun, gruptan çık denilmesine rağmen bizim için hep gülen umudumuz var.Jungkook ( Jeon Jungkook)
Çünkü tecavüz etti diye iftiralar atılmasına rağmen devam eden, masum kalpli, bizim için herşeyi daha iyi yapmak isteyen mükemmel bir maknaeye sahibiz.Jimin ( Park Jimin)
Çünkü ölüm tehditi alsa bile yılmayan, bize daha iyi gözükmek için bir sürü kilo verilip bayılan, ağladığında üzülmemiz için sahne arkasında ağlayan bir ChimChim'e sahibiz.Jin ( Kim SeokJin)
Çünkü en büyük olsada her zaman neşeli bir maknae gibi davranan ama bize her daim anne sıcaklığını hissettiren her zaman dahada iyisini yapmaya çalışan bir jin'e sahibiz.Çünkü onlar 7 apayrı mükemmel adamlar .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✦ KPOP'a dair her şey ✦
FanfictionKore gruplarının tanıtımı , kpop idolleri hakkında dedikodu,bilinmeyenler ve daha birçok şey