Jak Się Poznaliście?

116 5 0
                                    

Harry- Wybrałaś się na większe zakupy, po znalezieniu potrzebnych produktów wyszłaś z pomiędzy półek, zarazem zderzając się z bardzo przystojnym chłopakiem o magnetycznych zielonych oczach...

Niall- Wyszłaś z domu na basen ze swoją bratanicą, którą miałaś opiekować się przez cały dzień, ponieważ twój brat wyjechał z żoną na jednodniową wycieczkę. Gdy pilnowałaś bratanicy podpłynął do ciebie blondyn o cudownych niebieskich oczach...

Louis- Twój przyjaciel namówił Cię na impreze w najlepszym klubie w Londynie. Gdy on zaszył się w toalecie z jakąś piękną blondynką, ty samotnie popijałaś drinka przy barze. Po trzecim drinku przysiadł się do ciebie przystojny brunet i tak zaczeła się wasza znajomość...

Liam- Wesele twojej najlepszej przyjaciółki. Zostałaś jej druchną, choć ledwo znałaś jej przyszłego męża. Stałaś już przy ołtarzu, a nagle zobaczyłaś wspaniałego mężczyznę tuż naprzeciwko. Jak później się okazało siedzicie przy jednym stole.

Zayn- Festiwal fajerwerek i muzyki. Ty razem z paczką przyjaciół, tańczycie i śpiewacie. Zaczyna się gra paintball, tuż obok staje chłopak o kruczoczarnych włosach, nawiązujecie sojusz i razem strzelacie w potencjalnych wrogów...






Preferencje One Direction...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz