Jak Zostaliście Parą?

91 5 0
                                    

Harry -
Od początku między wami iskrzyło. Widziałaś jednak, że Harry nie jest stały w związkach, zakochuje się i odkochuje. Ty po zdradzie swojego byłego chłopaka nie zamierzałaś się angażować, szczególnie, że widziałaś jaki jest Harry. Po wielu wspólnych spotkaniach, zdecydowałaś się mu powiedzieć, że nie chcesz brnąć w coś poważniejszego i zaproponowałaś mu przyjaźń. Widziałaś w jego oczach zawód i smutek, ale uszanował twoją decyzję i przystał na twoje warunki. Po trzech miesiącach waszej znajomości Harry musiał dalej kontynuować trasę koncertową. Gdy porzegnał się z tobą poprzedniego wieczoru, ty nie mogłaś zmrużyć oka przez całą noc rozmyślałaś nad swoimi uczuciami do Harrego. Rano wiedząc, o której odlatuje samolot Harrego, ruszyłaś pędem na lotnisko. Gdy zobaczyłaś go stojącego ze spuszczoną głową, czekającego na odprawę, podbiegłaś do niego, stanełaś naprzeciwko i wziełaś jego twarz w dłonie i namiętnie pocałowałaś. On na początku zdziwiony, lecz zaraz oddał pieszczotę. Postanowił przełożyć koncerty na następny tydzień, a teraz zająć się swoją dziewczyną.

Niall -
Ty na początku traktowałaś Nialla jako dobrego przyjaciela. Ale po kilku miesiącach zaczełaś czuć do niego coś więcej. Swoje uczucia postanowiłaś zachować dla siebie i swojej najlepszej przyjaciółki, która bez względu na wszystko zawsze Cię wspierała. Nie miałaś bowiem pojęcia, że Niall boryka się z takim samym problemem, co ty. Oboje trwaliście w nieszczęśliwej przyjaźni, ty nie wytrzymując presji, wieczorem wypłakiwałaś się w poduszkę. Po tygodniu, twoja przyjaciółka, bez twojej wiedzi, wybrała się do Nialla, by przemówić mu do rozsądku, że ma obok siebie idealną, wspaniałą kobietę i jeżeli straci swoją szansę, to już nigdy jej nie odzyska. Jeszcze tego samego wieczoru, wybrał się do twojego domu i zaprosił na spacer. Szliście ulicami Londyn, który wieczorem prezentował się wspaniale. On przystając na moście, wyznał Ci swoje uczucia. Ty zapłakana odwzajemniłaś jego słowa i pocałowaliście się w śniegu, który zaczął padać.

Louis -
Styl życia każdego z was, jest zabiegany. Ciągłe życie w biegu, ale i tak znaleźliście czas dla waszej znajomości. Rozwijała się dosyć szybko. Traktowaliście waszą relację coraz bardziej poważnie. Postanowiliście, że w najbiższym czasie wybierzecie się razem, jako przyjaciele na urodziny Brada Pita. Ty w pięknej sukience z cekinami od Gucci, on przystrojony w garnitur. Prezentowaliście się znakomicie. Na imprezie przyćmiliście wiekszość gości. Wy jednak wspaniale się bawiliście razem z jubilatem. Nie przejmowaliście się paparazzi, chociaż mieliście świadomość, że mały wyskok, pojawi się na pierwszych stronach gazet. Gdy tańczyliście, wasze twarze zbliżały się do siebie coraz bardziej. Pocałunek, w który włożyłaś wszystkie swoje uczucia, oraz, w którym Louis, chciał przekazać Ci, jak bardzo mu na Tobie zależy. Następnego dnia, wasze zdjęcie ukazało się na pierwszych stronach gazet, jako najgorętsza para.

Liam -
Z Liamem wiązała cię znajomość czysto przyjacielska. Po wielu wypadach na kawę, czy nocach spędzonych w klubach na świetnej zabawie z małą ilością alkoholu (ze względu na Liama), w waszych sercach rozpaliło się pożądanie, którego nie mogliście przygasić. Rozmawiając z innymi osobami, nasówał się wam obraz waszych twarzy. Przez to gorące uczucie, wasz kontakt trochę się zmniejszył. Jednak spragnieni swoich uczuć, spotkaliście się u Ciebie, by ostudzić wasz temperament. Pozbywając się powoli ubrań, zrozumieliście, że nie łączy was już tylko przyjaźń, że od kilku tygodni nie możecie się sami okłamywać, że ta znajomość zjeżdża na inne tory, które są pewnym wyzwaniem, ale także testem na wasze uczucia.

Zayn -
Zayn jako zamknięty w sobie człowiek, kotłował swoje emocje i uczucia w sobie. Dlatego też wasza znajomość rozwijała się bardzo powoli. Wiele odżuceń i powodów do kłótni, po których i tak do siebie wracaliście. Zerwane noce, tylko po to, by na dachu, obserwując gwiazdy, mogliście rozmawiać do białego rana podziwiając wschód słońca. Zayn w końcu się otworzył, co obydwu wam przydało się, by już później rozwijać tą znajomość, w kierunku bardziej romantycznym, w kierunku miłości, by już niedługo zostać parą.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 02, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Preferencje One Direction...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz