AKU LELAKI (BASE ON TRUE STORIES)
REWRITTEN BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 4Selepas kejadian macam tu ,dia macam elak2 dari aku , aku pun tidak tau lah .Biasa lah first couple its really different when when u partner bertukar jadi orang lain tiba2 .
aku tanya dia masa disekolah tu , masa tu dia lepak sama kawan2 dia masa rehat, dia ketawa2 macam setan sana , meluat juga tapi apa boleh buat couple sudah kan..Apa saja keburukan dia aku kenalah terima dengan hati terbuka.Lepas tu aku panggil2 lah dia .
wattiii....watiiiii...oooo watiii...dia tidak pandang saya pun arr.
adedeiii...betul2 lah perempuan ni ,makin aku panggil makin kena jeling pula.
jadi aku tengok muka dia terus aku jeling lah, aku jalan saja balik kelas sendiri..Habis belajar tu aku pulang lah, dia nampak aku ,arg..malas lah aku mau layan ,aku terus buat angin saja sama dia .
niky baaa... dia bilang ,dengan suara manja dia sambil dia kejar2 aku berjalan ,niky dia bilang lagi...niky ! kalau kau tidak layan sa kita break dia bilang..
bah break saja lah., ko kan banyak bf senang lah ko cari ganti .Terus aku pulang saja masa tu, kawan2 aku terus ajak aku lepak sebelum pulang sekolah tu , setakat si wati , aku pun malas lah . Banyak lagi perempuan yang lebih baik diluar sana !
brat..serious kah ko mau break sama dia ?? dia yang mau bro , aku mana2 ja , malas nak lepak lah ! aku angkat bag sekolah terus aku pulang..Petang tu aku p stadium likas sama kawan2 , si wati ni tiba2 ada sana , dengan exbf dia . Oh dalam hati aku , patut lah dia minta break rupanya dia ada lelaki lain . Exbf dia tu pun kawan sekelas aku , tapi aku tidak lah rapat mana pun . dorang limpas depan aku , sambil pigang tangan , mana lah aku mau letak muka aku ?? baru saja kena break ,GF sama orang lain dah , macam aku ni pembuang nafsu saja.
lepas tu lelaki yang sama dia tu tegur lah sama aku , nikk dia bilang.. sini jap , bah aku pergi lah depan dia . Aku salam dia , terus kami cakap ditepi2 aku tanya kenapa??
tak gini , si wati tu masih virgin kah tu???
entah la , ko tanya lah dia sendiri ,tidak pernah pula aku rasa puki dia tu.
ko tidak kisah kah aku sama dia nikk??
kalau dia mau sama kau , aku nak buat macam mana ???
bah , chau luu aku nik..si wati panggil aku .
bah duluan aku bilang..
aku seronok2 main bola sama kawan , tiba2 satu kawan ni datang . bro.. cewek ko bro dia sama lelaki lain , mau hantam ka?? alaarrr tak payah lah, aku fikirkan hal penting , rupanya hal wati ja pula . Selepas tu aku suruh kawan tu main sama dengan kami , sampai lah habis main bola tu , aku sama kawan2 pulang ..back to normal , macam ni lah boring .
selama kami break aku elak2 saja si wati tapi aku selalu curi2 tengok dia tapi dia balik2 tukar bf .playgirl lah katakan .Aku cemburu tu memang ada , tapi dah orang tak suka ,takan aku paksa kan ? selepas berapa bulan aku tidak tegur si wati ,malam 31 ogos tu kami member keluar jalan2 , aku nampak wati tu pening2 dah , aku mau tidak mau ambil dia , entah dia ikut siapa aku pun tidak kenal kawan dia tu . Kawan cakap budak punk , dia macam apa saja masa tu aku nampak . mata hitam2 pakai celak kuku hitam . pakaian sexy ..argg ! malas lah mau ingat , tapi masa tu aku betul2 nampak dia ni macam tidak teratur..kalau bukan dia tegur mana lah aku tau dia .
Aku tengok dia ni makin lama makin jadi2 , teruk betul sudah , kesian juga kalau aku kasih biar . Aku pun ajak lah dia sama2 kami lepak..Masa lepak tu kawan2 aku bagi idea supaya pok silap sama si wati , tapi aku cakap ya ,kamu tak payah lah , aku masih sayangkan dia ,biar la aku jaga dia . Kawan aku pun bah ok lah brat , pasal ko kami tidak kacau cewek ko . lagi pun ko kawan juga . Tapi perempuan ni brat.
Biar lah . jangan kamu kacau bakal bini aku , diam la member aku. Sebelum jam 12 tu kami sudah awal2 naik atas bukit menara jam dekat belakang tu , sejuk lagi . aku sama si wati ni macam megnet pula tidak pandai berjauhan , aku mau tidak mau , dekat dia takut2 kawan2 aku ambil kesempatan sama wati . Kami lepak yang tempat tepi sikit sekurang-kurangnya tak ada lah orang nampak bila aku sama wati dating. member lain tu duduk dekat tangga , kami dua wati date berdua saja .
Wati , kenapa ko kasih break aku?? watii....jawab ba..tangan si wati terus pigang tangan saya , dia tarik kasih masuk di seluar dia , memang tiada bulu lah tapi tajam2 sebab dia cukur kali. hish...aku tarik tangan aku terus dia tengok aku , dia cium2 aku..Tangan aku dia tahan betul , sambil dia cium2 aku , lama2 kelamahan aku mula pejam mati , denyutan jantung aku makin lama makin laju , nafas si wati betul2 turun naik turun naik .
Aku mula kasih masuk jari telunjuk aku dibahagian lubang si wati , aduii ,aku fikir aku boleh lah kawal nafsu aku ni tapi si wati ni pun satu ba ..dia p gesel2 abang kesayangan aku dibawah , makin lama makin siok pula aku rasa kacau2 dia punya tu ,apa lagi dia punya badan sampai terangkat2 . Dia pelahan2 buka zip seluar aku sambil kami berkissed ,aku mau tolak pun tidak dapat sebab paler aku makin keras , gila kah mau tahan , sedangkan tengok blue boleh sakit kalau tidak masturbate nikan pula perempuan pigang sambil urut2 , mula bergegar badan aku kesedapan dia urut , dia buka seluar aku .sambil urut2 aku punya batang turun naik , punya geli ! tapi sedap tu geli macam mau tendang kepala orang pun ada . aku makin lah korek dalam lubang si wati ni,bukan apa , sebab makin high dan dia pun bunyi2 ike2 kimoci , gilaa lah ,biar batang aku sakit masa tu aku suka betul ni kena buat macam tu .
Si wati p buka seluar dia , dia cakap niky kasih masuk lah ..dia sambil sentuh2 kemaluan dia depan aku sambil dia buka kaki dia luas2 . Aku mau tidak mau , aku terus kasih masuk batang aku perlahan2 dilubang si wati . Aku tekan batang aku masuk didalam perlahan2 ,sakit2 ngiluu rasa dia tergesel dilubang ,tapi tidak berapa sakit sebab lubang dia ni pun macam kuih donat sudah sedia entah berapa orang juga dia tidur sama2 .
bersambung...
YOU ARE READING
AKU LELAKI (BASE ON TRUE STORIES) - completed
RandomAKU LELAKI (base on true stories) Hi..nama aku Niky bukan nama sebenar ,bangsa aku tagalog mix cina ..bapa aku cina mama aku tagalog,dari aku tingkatan 4 ada aku kenal satu perempuan ni nama dia wati ,dia ni muslim tapi siapa kisah tentang agama kal...