Logan Lerman
Perseusz ''Percy'' Jackson
Wiek: 15 lat
Wzrost: 180cm
Broń: Orkan
Umiejętności: Hydrokineza (kontrolowanie wody), orientacja na morzu, łącze empatyczne (z Groverem) ,ograniczone ''jasnowidzenie'',ADHD oraz dysleksja.
Przyjaciele: Annabeth Chase, Grover Underwood, Tyson , Diana Forest , Thalia Grace, Luke Castellan(?)
Przynależność: Obóz Półkrwi,heros,syn Posejdona,dobro
Rodzina: Sally Jakson oraz Posejdon, Tyson - przyrodni brat.
Alexandra Daddario
Annabeth Chase
Wiek: 15
Wzrost: 175cm
Broń: Spiżowy sztylet, łuk
Umiejętności: Znajomość alfabetu Morse'a oraz mitologii greckiej,umiejętności strategiczne,ADHD oraz dysleksja.
Przyjaciele: Percy Jakson, Grover Underwood, Clarisse La Rue, Thalia Grace,Piper McLean, Luke Castellan (?) i Diana Forest (?)
Przynależność: Obóz Herosów,heros,dobro
Rodzina: Matka-Atena,Fredryk Chase - ojcec oraz przyrodnie rodzeństwo (wszystkie dzieci Ateny)
Nina Doberv
Diana Forest*
Wiek: 16.5
Wzrost: 168cm
Broń: Łuk
Umiejętności: Łucznictwo,intuicja (wyczuwa potwory oraz półbogów), umiejętność poruszania się po terenach leśnych, znajomość flory i fauny,dysleksja.
Przyjaciele: Percy Jakson, Annabeth Chase(?), Grover Underwood,Kalina i inne driady(nimfy), Daniel Forest(?), Luke Castellan (?),Tyson,zwierzęta
Przynależność: Lasy na Północy,Londyn,Obóz Półkrwii
Rodzina: James Forest - ojciec,myśliwy.Mama- ?***, straszy brat Daniel.
Jake Abel
Luke Castellan
Wiek: 18 lat **
Wzrost: 188 cm
Broń: Szerszeń (miecz)
Umiejętności:Szermierka,piętno Achillesa,umiejętności złodziejskie (po ojcu),intuicja(wyczuwa pułapki i półbogów),dysleksja oraz ADHD.
Przyjaciele: Thalia Grace(?),Annabeth Chase(?),Percy Jakson (?),Diana Forest (?),Daniel Forest
Przynależność:Obóz Półkrwii,heros, dobro(?),zło (?)
Rodzina: May Castellan oraz Hermes - rodzice,przyrodnie rodzeństwo- inne dzieci Hermesa.Daniel Forest - mimo iż nie wiążą ich więzy krwii traktuje go jak brata.
Ben Barnes
Daniel Forest*
Wiek: 19 lat
Wzrost: 190cm
Broń: łuk,oraz szytlety
Umiejętności:Łucznictwo,intuicja (wyczuwa potwory oraz półbogów), umiejętność poruszania się po terenach leśnych, znajomość flory i fauny,szermierka,rzuty szytletami,ADHD i dysleksja.
Przyjaciele: Luke Castellan,Diana Forest,Percy Jakson (?),Annabeth Chase,Grover Underwood(?),Tyson(?)
Przynależność: Lasy na Południu,Obóz Herosów,dobro(?),zło(?)
Rodzina: James Forest -ojciec,matka- ?***,młodsza siostra Diana. Luke Castellan,którego traktuje jak brata mimo iż nie wiążą ich więzy krwii.
_______
Bohaterowie drugoplanowi: Grover Underwood,Kalina,Clarisse,Tyson,Bogowie Olimpijscy,potwory,Kronos,inni herosi.
______
*Diana oraz Daniel Forest (w tym również James Forest),są moimi postaciami więc nie pozwalam na używanie ich bez mojej zgody.
**Wiek Luke'a różni się od prawdziwego (według książek miałby 20/21 lat) na potrzeby opowiadania
*** Narazie nie piszę jaka Bogini jest mamą rodzeństwa Forest. Ale chyba dałam na tyle '''spoilerów'' by się domyślić. Np. Zdjęcie,umiejętności,broń...
_____
~FoxWithDepression
CZYTASZ
Heros czy zdrajca ? |Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy |
Fanfiction| Poznaj moją historię,pozwól mi wytłumaczyć się ze swoich czynów. Pozwól odkupić winy zdrajcy zanim zostanie strącony w czeluści Tartaru. Oto ja Syn Hermesa,Luke Castellan.