Free!

207 3 5
                                    

Történet:
Az anime eleje egy kis visszaemlékezéssel kezdődik amikor még egy úszócsapatban volt Nanase Haruka, Hazuki Nagisa, Tachibana Makoto és Matsuoka Rin. Miután megnyerték a váltóversenyt Rin közli a többiekkel, hogy Ausztráliába megy tanulni.
Néhány évvel később Haruka 17 éves és a második évét kezdi a felső középiskolában. A versenyszerű úszást abbahagyta bizonyos okok miatt.Tachivana Makotoval, legjobb barátjával egy osztályba jár. Később megtudjuk, hogy Haruki Nagisa is ide jött csak hogy együtt úszhasson Harukával.
Ám ez nem lesz olyan egyszerű ugyanis kiderül nincs is úszóklubb.
Felmerül az ötlet miszerint alakíthatnának egyett. Tudomásukra jut, hogy az úszóegyesület ahova jártak úszni, le fogják bontani ezért elmennek, hogy kiássák a trófeát amit még régen oda temettek el. Azonban az egyesületben találkoznak Rinnel, aki igen csak megváltozott. Kihívja Harukát egy versenyre, de észreveszik, hogy a medencében nincs víz. Rin ledobja a trófeát a földre, amiért a fiúk jöttek, majd távozik. Később belopóznak a Samezuka Akadémiára, ahol ismét találkoznak Rinnel. A fiúk úgy döntenek, hogy alapítanak egy úszóklubot. Miután szereztek egy felügyelő tanárt, fel kell újítaniuk a medencét. Matsuoka Gou Rin húga, csatlakozik hozzájuk akiről kiderül, hogy Rin húga. Viszont nincs elég tagjuk ezért nem tudnak versenezni. Egy tagot még szerezniük kell. Itt jön a képbe Ryugazaki Rei. Nagisa hosszas győzködésének hála csatlakozni fog ő is a klubhoz.

Érdekesség :
-Az opening az egy erőteljes, pörgős rockos szám az OLDCODEX-től, aminek az énekes Makoto szinkronhangja.
- Az endinget pedig a fiúk seiyuujai éneklik, név szerint: Shimazaki Nobunaga (Nanase Haruka), Suzuki Tatsuhisa (Tachibana Makoto), Yonaga Tsubasa (Hazuki Nagisa), Hirakawa Daisuke (Ryugazaki Rei) és Miyano Mamoru (Matsuoka Rin).
- A grafikája nagyon szép, elvégre a Kyoto Animation készítette, ezt is, mint például a Hyoukát .

 - A grafikája nagyon szép, elvégre a Kyoto Animation készítette, ezt is, mint például a Hyoukát

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
AnimeajánlóWhere stories live. Discover now