14 YAŞINDAKİ BİR GENÇ KIZIN HAYATI

366 12 8
                                    

Aylarca bu karnındaki bebeğin dogumasini bekleyen anne kızının ismini Ece koymayı düşünürken bir anda sancısı gelen anne hastaneye kaldırıldı . Ondan sonra yoğun bakıma alınan anne fenalaşıp bayıldı bebek dogumustu fakat anne uyanamiyordu olduğu yerde kaliveren anne ölmüştü.Bebegi alan babası da ismini Ece koymuştu .Ece maviş gözlü,beyaz tenli ve sarı saçlı bir kızdı.Babasi dayanamıyip evlenmeye karar verir.Aylar geçer kız büyür 7 yaşına girer . Okula kaydedilen kıza kırtasiye malzemeleri alan baba kızını kaydeder.Babanın karşısına bir kadın çıkar ve birbirlerine bakismislar ve aşık olan baba kadını yemeğe çağırıp evlenme teklifi eder .Kadın tabi kabul eder.Ama kadın o kadarda iyi biri değildi çünkü adamın kızını evde istemiyordu.Babanin gözünü kör eden bu kadın onu ikna eder.7 yaşındaki kızı kapıya atan baba vicdani nasıl el veriyorsa . Kız sokak ortasında "BABA BIRAKMA BENİ" diye bağırır ama kızı duymayan baba onu bırakıp eve döner .Evi bulmaya çalışan Ece için hayat kabus olacaktı.Evi bulmaya çalışan Ece yolu yanlış gitmiş sonra iki adam sokak ortasında oturup yemek yiyorlardı .Ece çok açıkmıştı . Sonra yanlarına giden Ece onlara bakıp açlığını dindiriyordu .Sonra Ece'i gören iki adam Ece'yi çağırıp ; -Gel kızım al bu ekmeği ye. Biz sana zarar vermeyiz senin burada ne işin var?Ece ekmeği alıp afiyetle yer.Sonra cevap verir; - Abi beni babam bırakıp gitti . Annemde öldü benim kimi kimsem yoktur babamdan başka ama o beni bıraktı abi .Dedikten sonra Ece ağlaya ağlaya koşarak oradan uzaklaşan Ece sahilin orada oturur. (Beğendiyseniz 2.bolumu okuyabilirsiniz)

14 yaşındaki bir genç kızın hayatiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin