6 . Bolum

169 7 2
                                    

Ece annem dedikten sonra Deniz'i arar Deniz bugün bize yatıya gel . Tamamı?Deniz Tamam der .Ece'nin evine gelir.onlarda yemek yer ve yatıya kalır. Öğretmenim demiyecegiz artik Deniz çünkü artık o benim annem ,senin teyzen der Ece.Deniz sayimi diye sorar Ece'ye.Tabi sayi .Konuştuktan sonra yatıya gider Deniz veEce annesi Ece ve Deniz'de süt getirir hmmmmm ...... Diye  içerler Ece duygusal aşmaya başlar annesi gelir aklına içinden annem olsaydı şimdi o da bana yapardı sıcak süt. Sütlerini içtikten sonra yatarlar.Ama Ece hala uyanikti ve babasinin onun sokağa bıraktigi aklına gelip gelip dururmuş . Her geldiğinde ise ağlar dururmuş . Yaaaaa der hep babam beni seviyordu ,nasılda bırakıp gitti beni ya."Neden anne oldun neden" diye diye ağlar birden.Cumartesi gunu  doğum günüm var anne kim bilir doğum gününün olduğunu dediği an öz değil ama anne dediği öğretmeni Cumartesi günü onun için parti yapacak.Ece 'de onun unutmadığına sevinecek dedi öğretmen. Sonra uyudu hemen Ece .Bu arada Ece 9 yaşına girecekti.yani bu sene4. Sınıfa başlayacaktı. Sabah olur ve bugün günlerden Cuma imiş,yarın Ece'nin doğum günüymüş . Ece ve Deniz'i uyandırmış . onları okula yollamış oda bardak , davetiye,ve tabak süs v.b şeyler almaya gitmiş .Ece'nin arkadaşlarına davetiye kartlarini dağıtmış.Anne Ece'yi sürpriz olacak kimse ona birşey söylemedim olur mu?Tabi öğretmenim.Ece okuldan sonra eve gelip ekmek arası yemek koyup yer sonra anne yorgunum ben yatıyorum der Anne peki kızım Ece Tatar anne pasta alıp dolaba koyar. Ece akşama kadar yatar hiç uyanmaz.susleri asıp yarını 4 gözle bekler.Arkadaslari Ece anlamadın diye odasına toplanıp sohbet aderlersonra anne gelin çocuklar deyince Ece alıp giderler odaya Ece bir bakar ki sus ve doğum günü pastası göz yaşlarını tutamaz ve ağlar ."UNUTMADİNİZ DOĞUM GÜNÜMÜ" Sağol anneeee sağol sizi hepiniz iyiki benim ailemsiniz.der.

14 yaşındaki bir genç kızın hayatiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin