"Weet u, ooit was er een tijd waarin zij en ik gelukkig waren . De tijd waarin we gewoon lol hadden in het flirten met elkaar. Geen problemen, geen gevaren , geen dood. Gewoon een leuk leven. Nu? Nu is mijn kijk op de wereld heel anders geworden."
"Hoe anders dan?"
"Gewoon het leven kan zo voor jr ogen worden weg gekaapt, niets is eerlijk. Voor geluk is er altijd een prijs."
"Ik begrijp het, maar hoelang geleden is haar ongeluk al?"
"Bijna 3 jaar. Daar voor kende ik haar 2 jaar. En in al deze tijd hadden wij 2 dagen een relatie. In die 2 dagen was er een van die dagen haar dood. En elke keer als ik daar loop heb ik ren schuld gevoel."
"Waarom heb je een schuldgevoel? Jij hebt toch niks misdaan?"
"Mijn schuldgevoel, het was dat zij voor mij kwam , zij kwam voor mij om het goed te maken een gelukkig leven te lijden. En dan gaat ze dood , door dat ze zo graag naar mij toe wou komen, door dat ze met mij wou zijn."
"Mijn schuld Mijn schuld Mijn schuld Mijn schuld Mijn schuld Mijn schuld Mijn schuld Mijn schuld Mijn schuld Mijn schuld Mijn schuld Mijn schuld Mijn schuld Mijn schuld Mijn schuld Mijn schuld Mijn schuld Mijn schuld Mijn schuld Mijn schuld ". (dit zijn gedachtes van onze hoofdpersoon)
"Oké luister nu heel goed, Het is niet jouw schuld, je houd zo veel van haar dat is alles we je nu kunt doen. Denk je dat zij had gewild , dat jij jezelf kwelt? Of niet verder gaat met je leven? Dit wil zij niet ze wilt dat je gelukkig bent. Met of zonder haar. Maar er is 1 ding vergeet haar nooit zij is een belangrijk hoofdstuk uit je leven!"
" ik begrijp het"
_______________________________
Na 1 jaar in therapie snapt hij het eindelijk. Hij moet van haar houden , maar zijn leven weer op starten , weer gelukkig worden. Maar iets verteld me dat het verhaal nog niet is afgelopen. Zal hij haar naam nog zeggen of blijf dit voor iedereen een raadsel?
JE LEEST
V E R L A N G E N S
RomanceVerlangens In een word beschrijven hoe ik me voel bij haar? Verlangend. Verlangend naar wat? Alles. Ik kan niet zonder haar. Alles wat ze doet. Doet mij verlangen naar haar. Maar waarom? Waarom moest zij nou weg? Zonder haar? Zonder haar b...