Zal ik maar hun namen in did hoofdstuk vertellen?? Haha ik doe het gewoon
___________________________\__
1 jaar na de therapie gaat het eindelijk goed met onze hoofd persoon zijn leven loopt weer op rolletjes , tot hij aan haar word herinnerd haar dood . die dag pressies 4 jaar geleden , heeft hij besloten om vandaag naar haar graf te gaan en zijn afscheid te zeggen, zijn vaarwel,
met de mooiste liefdes brief die je kan bedenken
______________________________(De liefdes brief komt hier onder)
Voor jou mijn liefste
Ik dacht altijd dat liefde niet bestond, ik was de badboy met het koude hart. Maar toen jij die avond , die donkere nacht waar het waaide en regende alsof er wolven aan het huilen waren. Wist ik dat ik je naar binnen moest brengen en je de warmte en liefde geven die je verdient . Want diep van binnen wist ik dat jij het meisje was maar mee ik oud wou worden. Het koste alleen een spel om dat te bedenken en Ohh wat heb ik spijt dat ik je niet gewoon mee uit vroeg zodat ik lang en gelukkig met je kom leven. Waarom was ik nou die verdoende badboy? Ik was te laat om het spel stop te zetten, ik was te laat. Ik verlangde al te veel maar jou, zoveel verlangens die alleen jij kon stoppen.
Jij zo mooi
Jij zo prachtig
Jij waarvan ik altijd het meeste zo houden was weg.
En waarom? Je wou het goed maken met mij. Als ik je nou nooit had weggestuurd en gezegd waarom ik niet gelijk in het bed wou duiken met jou?! Ik ga jouw nu ook die reden geven. Ik dook niet gelijk met jou in bed omdat ik niet wou dat je dacht dat jij mijn hump en dump was. O nee, jij was een blijver. Iemand die ik moest en zou beschermen tegen al het kwaad, iemand waar ik ziels veel van hou. Iemand die zich die speciale nacht gewild en geliefd moest voelen. En dat wou ik bij jou doen.
Jij was mijn zon
Jij was mijn maan
Jij bent nu een prachtige ster die altijd over mij waakt
Maar ik moet verder want met dit krijg ik jou niet terug. Je bent er niet meer, en daar moet ik mee leven.
Jij bent en blijf toch de liefde van mijn leven. Maar ik ga verder.Mijn zon
Mijn maan
Mijn sterren
Mijn alles
Ik laat jou nu gaan
Ik hoop dat jij een engel word en over de mensheid waaktRaven Jada Cullen
ik zal altijd van je houdenVan Shaen Brown
_______________________________
Bhoeehoeeeehoee
*is heel hard aan het janken*
Zo zielig maar ja Shaen kan eindelijk verder met zijn leven laat me weten als je meer van hem wil horen of maar een epiloog :)
Wat vonden jullie van haar naam? En wat vinden jullie van zijn naam?
JE LEEST
V E R L A N G E N S
RomanceVerlangens In een word beschrijven hoe ik me voel bij haar? Verlangend. Verlangend naar wat? Alles. Ik kan niet zonder haar. Alles wat ze doet. Doet mij verlangen naar haar. Maar waarom? Waarom moest zij nou weg? Zonder haar? Zonder haar b...