Анхны өдөр

73 3 2
                                    


Би их ичимхий бүрэг охин байлаа сургуулийн хүүхдүүдтэй ч нээх их үг солиод байдаггүй.Нэг өдөр манай хичээл сүүлийн 2 цаг цонхолж эрт тарсан юм. Би ч шууд харьдагаараа гэрийн зүг алхалаа яагаад ч юм тэр өдөр цөөрөм ормоор санагдаад явж байтал хаанаас ч юм бэ нэг бөмбөг нисч ирээд толгойг минь цохиод авлаа толгой эргээд сууж байтал их сандарсан хоолойгоор "үнэхээр уучлаарай зүгээрүү санамсаргүй цохьчихлоо уучлаарай зүгээрүү хөөе" гэх мэтчилэн асууж шалгааж уурыг минь их хүргэв харьдаг л байж гэж бодон урвуу цариалан огцом босох гэтэл далий гишгээд бүр уруул дээр нь үнсээд авах нь тэр. Би байдгаараа улайж ичиж сандраад юун уурлах харин эсэргээрээ уучлалт гуйгаад явх гэтэл гараас минь атгаад уучлаарай нэр чинь хэн бэ намайг Жунг Хусог гэдэг Энэ явдалд үнэхээр уучлаарай алив би хараадхье хаана гэмтсэн бэ гээд толгойг минь зөөлөн бариад эргүүлж тойруулж харлаа би яагаад ч юм түүнээс харцаа салгаж чадахгүй нүд рүү нь удаан харж зогслоо. Гэнэт Хусог Өө яана энд шалбарчихсан байна алив гээд шархны лент нааж өгөөд Би яаж уучлалт гуйхаа мэдэхгүй байна Ядаж зайрмагаар дайлж болхуу гээд зайрмагны мухлаг руу явлаа миний толгой эргээд алхахад хэцүү байсныг анзаарсан бололтой намайг үүрээд явье гэлээ Ээ бурхан минь л гэж бодсон үнэхээр явж чадахгүй байсан болхоор үүрүүлээд цааш явсаар мухлаг дээр ирлээ бид зайрмагаа авчихаад буцаад явж байтал нэг хүн маш хурдтай наашаа гүйгээд ирж байнаа Хусогийг чиглээд гүйж байгаа бололтой гайхаад хараад байсан шууд Хусог дээр үсэрч гарснаа ахаа баярлалаа надад зайрмаг авсан юмуу гээд зайрмагийг нь ганц хазаад л дуусгачихлаа Хусог алив Жогүгаа буулдаа ичмээр юмаа би хүнтэй явж байна шдээ гээд арай гэж буулгалаа тэгтэл тээр тэндээс бас нэг хүн Ахаа та хааччихваа бид зөндөө хайлаа гээд бас үсрэх шинжтэй болоод ирлээ шүү Хусог Ээ бурхан минь Тэё үсрэхгүй шүү Жонгүга туслаарай гээд тэр 3 бүр хөөцөлдөөд алга болж өглөө Тэё бүр Хусогийн бэлхүүснээс зуурчихсан Жонгүг нуруунаас нь тэврээд инээлдэж байснаа гэнэт намайг байгааг анзаарсан бололтой шууд л хоолой амаа засаад хмм нөгөө юулдаа ахаа танийг Намжүүн ах дуудаж байна өөр тайванд өө тхх гадаа халуун байна шүү гээд бантчихсан байдалтай над руу харж байснаа Сайн байна уу намайг "Жонгүг гэдэг ах нар намайг Нялх Жонгүг гэж дууддаг  " аан за харин намайг гээд хэлхийн завдалгүй "Харин намайг Тэё гэж дуудаж болно Хөөрхөн Тэё шүү" гээд танилцуулав...........................

 Гэнэт Хусог Өө яана энд шалбарчихсан байна алив гээд шархны лент нааж өгөөд Би яаж уучлалт гуйхаа мэдэхгүй байна Ядаж зайрмагаар дайлж болхуу гээд зайрмагны мухлаг руу явлаа миний толгой эргээд алхахад хэцүү байсныг анзаарсан бололтой намайг үүрэ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Spring daysWhere stories live. Discover now