Дурлал байх

49 2 1
                                    

Энэ өглөө бусад өдрөөс нэг л өөр байна. Өмнөхөөсөө их тольдоод л бас жаахан будвал яадаг бол ер нь яах вэ царай муутай юмаа би Хусог ямар охин сонирхдог бол……
Хичээлдээ явчихаад Хусогийн бэтгэлийн байр луу явлаа тэгсэн ангийн охидууд маань намайг элдвээр хэлж бандь нартай маягладаг бүр дагаж явдаг гэх мэтээр сургуулиар нэг ярьчихсан. Үнэхээр их гайхаж бас гомдож байсан болхоор дуу муутай Хусог дээр очлоо надаас юу болсныг асууж шалгааж би яг юу гэж хэлхээ мэдэхгүй урвайгад зогсож байтал Жин ах чамд нэг нууц хэлэх үү манай хөвгүүд гунигласан үедээ миний хийсэн хоолыг идээд л шууд цоглог болдог шүү би чамд нууц жортой хоолоо хийж өгье. Алив Жимин төмс арилга Намжуунаа өндөг арилга. Яагаад заавал өндөг гэж вэ? . Чи өндөг шиг хөөрхөн болхоор.  Заа хөөрхөнөө ч хатдаа Юнги харин чи, чи нөгөө алив ус буцалга. Юу тэгээл болоо юу? Тиймээ дэлхийн аюулгүй байдлийн төлөө ус буцалгахад л болно. Харин бусад нь аяга тавгаа хагалчихгүйхэн шиг зөөчихвөл болно. Та нар үнэхээр хөгжилтэй юмаа баярлалаа.
Хусог: чи яагаад ийм өвдсөн царайлчихаавээ бие чинь зүгээр биздээ. Зүгээрээ жаахан л ядарсан байх санаа зоволтгүэ.
Хусог: Хувцас чинь гоё зохижээ чамд ийм ягаан дэрэвгэр даашинз их тохирох юм байна шүү.
Баярлалаа……чамд ч гэсэн наад өмд цамц чинь гоё зохижээ ххэ…… яанаа юу л яриад байнадаа :'0
Би нээрээ чамд хэдэн бүжгийн хөдөлгөөн зааж өгье заал руу орж бай.
Зааланд ороод сууж байтал Жимин орж ирлээ үнэхээр гоё биетэй юмаа. Бэлтгэл хийсэн бололтой хөлс нь гарчихсан зүгээр л cool залуу. Гэхдээ үнэнийг хэлхэд Хусог надад таалагддаг бас Тае бас Жимин таалагдаж эхэлж байна би ер нь яагаад байнад аа. Гэхдээ Жимин анх ирсэн өдрөөс л намайг ширтээд байгаа нь илт байсан. Хусог: Бэггүмаа миний бичиж эхэлж байгаа нэг дуу байгаа нэр нь I Need U одоо бүжгийн дэглэлтээ гаргаж байна. Би чамд заагаад өгье. Зүүн хөл урагшаа хоёр гар дээшээ...
Хусогоо дуу чинь ямар утгатай юм бэ? Аан их цоглог дуу байгаа дуусхаар нь хамгийн түрүүнд сонсгоноо. Заа тэгээрэй тэсэн ядан хүлээж байя. Нээрээ Жимин угаасаа ийм дуу муутай юмуу? Хусог: Уг нь тийм бишилдээ сэтгэл санаагаар жаахан уначихсан байгаа удахгүй зүгээр болчихно цаг орой болж байна би чамайг гэрт чинь хүргэж өгнөө. Заа
. Жин: заа хоол болсон шүү!! Хөөх үнэхээр амттай харагдаж байна ямар хурдан юм бэ шөл амттай байхдаа. Тае: За энэ өдөр бидэнд сайн найзуудтайгаа хамт хооллох цаг мөчийг олгож байгаа бурхандаа болон Жин ахдаа баярлалаа.  Жонгүг:Тае худлаа их идэх гэж байгаа юмаа ахаа аманд нь орж болохгүй шүү. Бэггүм: Сая сайн найзуудтайгаа гэж хэлсэн үү энэ тоонд би багтах болов уу гээд хоолой нь зангирч уйлав. Бүгд тэгэлгүй яахав одоо бүгд сайн найз бас ах дүүс болхоор дахиж битгий ийм тэнэг асуулт асуугаарай. Заа ойлголоо үнэхээр их баярлалаа ахаа би сайн найз бас сайн дүү байх болноо. Бүгд хоолоо идэж дуусаад Хусог Бэгүмийг гэрт нь хүргэж өгхөөр боллоо. Гадаа харанхуй болсон бас одод гялалзаад намуун салхитай сайхан үдэш байна. Бэгүм: ахаа та ид шид байдагт итгэдэг үү?. Хусог: Тиймээ мэдээж харин чи?. Бэгүм: Байдаг гэдэгт итгэхийг л хүсч байна. Хусог яагаад ийм сонин юм асууж байгаан зүгээр биз. Бэгүм: Тиймээ зүгээрээ………

 Бэгүм: Тиймээ зүгээрээ………

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Spring daysWhere stories live. Discover now