Хөгжилтэй ах нар

41 1 0
                                    

Би өмнө нь ийм хөгжилтэй хүмүүс харж байгаагүй болхоор ягаад ч юм их дотно сэтгэгдэл төрүүлсэн

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Би өмнө нь ийм хөгжилтэй хүмүүс харж байгаагүй болхоор ягаад ч юм их дотно сэтгэгдэл төрүүлсэн. Хүмүүс намайг доожоогүй тэнхээгүй царай муутай гэх мэтчилэн шоолдог байсан ч аавдаа өгсөн амлалтаа бодоод би тоолгүй өнгөрдөг байсан. Тае: чамайг хэн гэдэг вэ?. Аан намайг Бэггүм гэдэг танилцсандаа таатай байна. Бэгүм чи завтай байвал бид гуравтай цуг бэлтгэлийн байр луу яваач. Хөөх бэлтгэлийн байр аа? Та нар яг юу хийхүү?. Манайх хөвгүүдийн хамтлаг байгаамаа дуулна бүжиглэнэ жүжиглэнэ хоол хийнэ гээд чадахгүй юм байхгүй дээ. Ххэ Үнэхээр гоё юмаа тэгье хамт явье.
.....Би чинь одоо солиорч байгаа юм байхдаа эрэгтэй хүүхдүүд дагаад бүр бэлтгэлийн байрлуу нь явна гэнэ үү? ....Зза ямартайч муу хүмүүс биш бололтой зүгээр байхаа...
Бэлтгэлийн байр хүртэл нь нэлээн алхалаа тэгсэн нөгөө гурав шивнэлдээд байх шиг хальт сонсвол ахаа би өлсөөд байна Тае чи дандаа л өлсөж байх юм гэтэл Тае би Жонгугыг бодвол 8 9н гоймон дарааллаж идэтлээ  өлсөж явдаггүй шүү. Жонгүг хүүеээ та чимээгүй байгаачээ хүн амьтан сонсох нь байна ямар хаашаа юм бэ гээд нүд нь ийш тийш бүлтгэнээд инээдтэй хөөрхөн царай гаргалаа. Би өмнө нь хүнд сайн болж үзээгүй хүнийг хайрлаж  бас хайрлуулах ямар байдагийг бас жинхэнэ найз гэж ямар хүнийг хэдгийг ч мэдэдгүй. Хусог за ирчихлээ ороорой гээд ортол юу юугүй нэг өндөг нисээд ирлээ  . Галлаад Жин гүнжээ та намайг амжихгүй шүү Өндөг Намжүүн ахаа та булхайцаад байна хайруулын тавгаа тавь. Өндөг мөндөг ч гэх шиг жижиг Жимин чи өөрөө гурил цацаад булхайцаад байна шдээ харин тиймээ тоглохоо болье. Гээд бүр хоолны дайн болж байна. Тэгсэн цаанаас нэг хүн шалны мод барьчихсан үхмээр байна уу? Та нар одоохон цэвэрлэцгээ гээд нүүр нь битүү гурил болчихсон зөвхөн нүд шүд нь гялалзаад гараад ирлээ. Нөгөө дайны хэд хурдан гэх чинь цэвэрлэцхээлээ. Хусог алив наашаа гээд нэг зааланд авч орлоо нөгөө гурав бүр нүүр нь улайчихсан яг юу ярихаа мэдэхгүй зогслоо Тае бүр салгалаад ч байгаа юм шиг сонин царай гаргаад би хэт ичиж сандраад унах гээд байгаан болов уу? Гэж бодтол орилоод нэг
Өндөг аваад гараад гүйчихдэг байгаа өө юун сандрах гарч байлдах гээд байж ядаад байсныг нь буруу ойлгосондоо ёстой ичив. Жонгуг бас яаж зүгээр байхав гүйгээд л гарлаа. Тэгээд жаал зогслоо Хусогийг заалний бүдэг гэрэлд харсан чинь үнэхээр царайлаг юмаа хэрвээ бид хоёр болздог болвол.... Үгүэ нээрээ би бүр яг галзуурчихаж......
Нөгөө юу та нар сайн бүжиглэдэг үү? Би бага байхдаа бүжгийн дугуйланд явдаг байсан хамгийн сайн бүжигчин байсан би аавдаа заавал амжилтанд хүрнэ гэж амалсан.
Хусог:. үнэхээр мундаг юмаа. Амлалтандаа заавал хүрэх хэрэгтэй шүү Манай хамтлагийхан үнэхээр сайн бүжигчид бас дуучид. Чи хүсвэл манай хамтлагтай цуг бэлтгэл хийж байж болно гэхдээ сарын дараа өөр дүүрэг рүү нүүнэ.
Тиймүү болно гэж үү би цуг бэлдмээр байна би ч бас сарын дараа явна. Гэхэд Хусог тиймүү хаашаа явхын азаар нэг дүүрэгт очих ч юм билүү гэж надаас асуув би хэлэхгүй байж болох уу? Гэтэл жаахан гайхсан царай гарган хмм ххэ заза гэхдээ явснынхаа дараа ч гэсэн холбоотой байгаарай гэлээ. Жаал ярилцасний эцэст хамтлагийнхан нь орж ирлээ. Оо манай ах нар за танилцаарай. Сайн байцгаана уу? Намайг Бэгүм гэдэг. Гэсэн чинь Жонгуг Хусог ахын найз охин болзож байхад нь барьж авсан барьж аваагүй бол өнөөдөр Хусог ах заал цэвэрлэхээс зугтах байсан гэв. Би бүр гайхаад үгүэ тийм биш би зүгээр бөмбөгөнд цохиулаад ирсэн бишээ нөгөө зайрмаг идэж байсан чинь тэврээд бишээ гүэ ээ бурхан минь Жонгугаа намайг яаж байнаа. Гээд хэлх үггүй зогслоо ах нар нь инээлдээд тэгсэн гэнэт бүгд чимээгүй больцгоо. Хүүхэд бүр ичээчихлээ байна. За сайн байна уу? Намайг Юнги гэдэг. За одоо өөрсдийгөө танилцуулцагаа. Сайн уу Жин гэдэг Сайн уу Жимин гэдэг Сайн уу Намжуун гэдэг танилцсандаа таатай байна. Тэгхээр манай Хусогийг Яаж таньдаг юм. Гэтэл ахаа дараа тайлбарлаж өгьеөө одоо эртхэн бэлтгэлдээ орьё. Заза бүгд байр байрандаа зогсцгоо манай хамтлаг шинэ дуу гаргаж байгаа юмаа No more dream  гэдэг нэртэй чи үнэхээр азтай байна шүү сонсож байгаа анхны хүн болж байна. Ххэ үнэхээр баяртай байна. Танай хамтлагийн том фэн чинь болох байхаа ххэ гээд бэлтгэлийг нь үзэж суулаа гэтэл утас дугарч ээж залгаад хурдан гэртээ ир гээд үнэхэр ууртай ярив би харих болсноо хэлээд хэзээ бэлдэхийг нь мэдэж аваад харьлаа ээж маань бүр уур айдас хоёр нь давхцчихсан хаашаа алга болчихдог хүүхэд вэ алив бие чинь дахиж өвдсөн үү? Халуураагүй биз май эмээ уу? Тэгээд эртхэн унтаж амар битгий танихгүй хүүхдүүдтэй нийлээд бай гээд уурлав би бэлтгэл хийх өдөр хурдан болохыг хүлээсээр унтлаа......................

Spring daysWhere stories live. Discover now