herşey yavaş yavaş yerine oturuyor

7 1 1
                                    

merhaba arkadaşlar gine uzun süren bir aradan sonra sizlerle birlikteyiz 

o teyzeden sonra baygın bir şekilde kendimi çocukların kaldığı hapishanede bulmuştum. korkmuştum birden polisler geldi beni aldılar ve sorguya çektiler bana birkaç şey sordular

bukadar zamanda bir sürü ihbar geldi ve bu ihbarlar senin üzerine.  çok değişik bir dosyan var. bu olayı bide senden dinleyelim. dedi

ben birazcık kormuştum ne diğeceğimi bilmiyordum. sonra herşeyi anlatmaya başladım bana okadar şaşkın bakıyorlardıki 13 yaşındaki bir çocuğun bukadar cinayet işlemesi biraz fazla diye mırıldanıyorlardı. ama ben onlardan korkmuyorum ve onlara şöyle dedim

bu yaptıklarımı isteyerek yapmadım sanki biri bana şunu yap onu yap bunu yapma diyor ben bunlara uymak istemiyordum ama biri beni zorluyor. dedim

bana birazcık şaşkın baktılar bana birşey ifade etmek istiyorlarmış gibi ama bana söylemiyorlar. birden telefon çaldı biraz korktum çünkü bu telefon biraz değişik çalıyordu. telefonu benim açmamı istediler bende açtım. konuşan aynı annemin sesine benziyordu birden ağlamaya başladım bu olaydan sonra çok yıpranmıştım. alo dedim ama ses gelmedi alo dedim bu sefer telefon kapandı. dışarı çıktım bana bir oda gösterdiler o oda bildiğin ev gibiydi oraya girdim  banyo yaptım çıktığımda aynaya baktım aslında kendimi beğenmiyordum ama aynaya bakınca kendimi güzel gördüm. birden aklıma birşey geldi eyer kılık değiştirirsem beni kimse tanımaz. evet bu iyi fikir belime kadar olan saçımı omuzlarıma kadar kestim.ve saçlarımı boyamak için yerde parça parça duran tuğlaları toz haline getirerek ıslattım ve boya kıvamına getirdim ve saçlarıma sürdüm. önceden ban verdikleri kıyafetleri değiştirip yeni kıyafetler diktim sonra oradan hızlıca uzaklaştım bu biraz zor oldu ama elimden geleni yaptım. dışarı çıktığımda kapının yanında olan telefonla bir numara çevirdim ve aramak istediğim kişiye ulaştım. aradığım kişi okuldan arkadaşim  jack kendisi önceden bir arkadaşını öldürmüştü bende beni en iyi o anlar diye düşündüm ve aradım  ona herşeyi anlattım onunda annesi babası ölmüş. yani tam bir kafadar olduk önceden onu hiç sevmezdim bana itici geliyordu ozamanlar normal insan gibiydik  bize tuhaf geliyordu ama onu şimdi çok iyi anlıyorum.  jack yanıma geldi ve sen kimsin dedi stilimi değiştirdiğim için beni tanımadı bende anlattım ve beni tanıdı ve bana beni şimdi anladın mı dedi . biraz yüzüm düştü ve kafamı salladım elini omzuma koyarak şaka yaptım dedi sen benim kardeşim sayılırsın artık bütün problemleri birlikte aşıcaz dedi çok mutlu olmuştum ama bu mutluluk gözümü korkutuyor.  

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin