,,Ty dě**o!"
,,Krávo!"
,,P-proč?!"
Hmmm,vždy když se rozcházím s klukem,tak to jsou nadávky,otázky,...To na klucích nesnáším...Tu jejich nevědomost.
Je tu jistý kluk Yuno se jmenuje.Už nějakou dobu mám k němu divné city.I on mi dává najevo"jinou"dobrosrdečnost.S mýma vztahama to bylo vždycky tak,že to po pár týdnů slončilo a vždy "válkou",takže je jasné,že mě kluci nemávidí.Oni byli semnou hlavně kvůli penězům.
HolkyHolky mě zas nesnáší,protože mě chcou jejich milovaní a tak začínaly pomluvy,nadávky nejen vůči mě,ale i mé starší sestře a to mě opravdu dostává!Takže jsou rvačky,nadávání a většinu času strávím ve škole.Ptáte se proč?Jsem po škole,kvůli mlácením a dalším věcem..No a to jsme došly k závěru,proč tu teď sedím v lavici..
,,Spala v hodině,odmlouvala,prala se na wc,používala vulgární slova.."Nadiktovala mi ředitelka z třídnice.,,Tvé rodiče jsou zase na pracovních cestách?..A co tvá sestra,je pořád v jiném státě?" ,,..."mlčela jsem a kývla na "ano".,,Neříkala jsi,že nejsi sama doma?". ,,Nejsem,babička za mnou chodí dost často a...máme novou služebnou!"polkla jsem a doufala,že na to naletí..Mám sice babičku,která za mnou chodí.Ale...babička mě nesnáší a chodí jen aby mi dávala peníze na jídlo,tak jak se domluvila s mamkou.Beztak ji podplácí.A z toho vyplívá,že služebnou nemám.Žádná to semnou nedokázala vydržet víc jak týden a jsem za to ráda.
,,Dobře,tak já zavolám babičce ať si tě vyzvedne."koukala nevěřícně.Za 15 minut se tak stalo.Babička si pro mě přijela s tím svým děsivým pohledem plný nenávisti.Chvilku se teda bavila s ředitelkou,ale netrvalo dlouho a už jsem seděla v autě..Zapoměla jsem zmínit,že moje "babička"je také balíku a proto vypadá ,tak dobře.Ani mi nikdy neřekla jménem.Teda jestli se:Fracek,D*v*a,Spratek,Rozmazlenec,Nevychovanec dá brát jako jména tak jo..
Zničehonic se "babitčino" auto zastavilo u autobusové zastávky.,,Vystup si a jeď busem,to si snad po těch keců ve škole zasloužím,A POHNI! Spratku"vyjela po mě.,,OK!Děkuju ba-bi-čko"řekla jsem jí s ironií a úsměvem na rtech.,,shinee.."dodala jsem šeptem a zabouchla dveře od auta.A jako naschvál začalo pršet a byl prudký vítr.Takže deštník k ničemu a na zastávce není budka.,,Nesnáším déšť!"vykřikla jsem do prázdna.
Za hodinu přijel autobus mým směrem a tak mě čekala další hodina v něm.A samozřejmě jsem byla úplně zmoklá..Když jsem zahlédla svou konečnou zastávku,tak jsem se chystala ke dveřím.Když v tom jsem zakopla o něčí tašku a rozplácla se o podlahu.,,Umm promiň jsi v pořádku?"zeptala se mě usměvavá osoba..,,KSOO!TO SI TU TAŠKU NEMŮŽETE DÁT JINAM?!"dnešní den nemůže být horší.,,Omlouvám se.?Nemusíš po mě hned vyjíždět ne?!Nhoo každopádně nechceš pomoct?Protože jak vidím,tak tu někdo neumí použít ani deštník natož slušnou hubu!"vysmála se mi a říkala klidně..,,NECHCI!"odpověděla jsem rázně a vyběhla z autobusu.
Jakmile jsem už trochu zklidněná vešla do domu,tak mě uvítal můj kocour Niko.,,Ta-tadaymaa Niko.."Ani jsem neměla hlad,takže jsem dala Nikovi granule a šla se vysprchovat.Nastydnout ještě nechci..,,Hmmm kimochiii.."Oddychla jsem si ve sprše.Pak byla na řadě má postel a můj skok do ní.Ihned jsem usnula.
Zde je má další kapitolka lidi 😋.Ano Lucy se konečně odhodlala a odteď bude vydávat pravidelně každý týden😅.Doufám,že nevadí,když se tam budou oběvovat někdy japonské nadávky nebo jiné věci.Mě to tak přijde lepší aaa má to i svůj vedlejší důvod😆😏.Chci se takyy omluvit za nespisovný výrazy a pravopisné chybičky 😫ale nikdo není dokonalý že?😀Tákžee doufám,že se vám líbila kapča 😅😄.A Lucy se opět loučí!😆(né na dlouho😉😀)
ČTEŠ
Nová učitelka
RomanceDo Lucyiny školy nastoupi nová posila.Učitelka angličtiny a chemie. Lucy je velmi svéhlavá a (ne)milá holka.Co se ale stane když ji začne doučovat (ne)mila učitelka?Změní se její osobnost či její city...