S nechutí jsem tedy vstala dívajíc se směrem k ní.,,...zde!"řekla jsem s povýšením v hlase.
N-no laskavost a milost jsem ani nečekala.Ale mohla bych si sní trochu prohrát.,,Dobře..můžeš si sednout dál mě to nezajímá."řekla jsem chladně.Vím, mooc bych se od ní chtěla dozvědět,ale bylo mi jasný že by řekla něco ve smyslu nic říkat nebudu a ještě by se povýšila.To já nechci,budu ji dlouhoo trápit.hih.Ani jsem se na ni dále nedívala a začla jsem vyvolávat další.
C-co?Ignoruje mě?grrr!Nesnášim ji!Akorát mě ponižila...A před tou školou dělala,že mě neznala!
,,Ty?!" Vykřikly jsme naráz.Teprve teď jsem si všimla jejích krásných očích,ale trochu děsivých.,,Jej,sorry s někým jsem se tě spletla."vyšlo z jejích úst.,,J-jo taky si myslím,takových krav jsem viděla a už si je pletu dohromady"neodpustila jsem si tuhle větu.,,Jooo jasně,soráč nemám čas žvanit tu s děckem a snižovat se na jeho úroveň"vysmála se a šla rychlím krokem směrem ke vstupním dveřím s očima koukajícíma na hodinky.
Vlastně nepřišel ani Yuno.Jelikož si ze mě utahoval ,kvůli mé rodině (bohaté)prý.No a já jsem mu "slušně" vyjádřila co si ehm o tom myslím.heeh.Každopádně Škoda..Je to hezky kluk a doteď byl i milý.No lidi se mění.Asi.
Jakmile jsem zaslechla zvonek,dodala jsem ještě své vyučovací předměty a pomalu se chystala na odchod.
Jupí!!!!Konečně vysvobozující zvonek zazněl!Ani už jsem nevnímala to,co nám ještě po zvonění vykládala. ,,Lucy?Můžu s tebou mluvit?"přišla ke mě Maoi.,,Chceš jít na záchody?"s koncem mé otázky mi Maoi kývla na ano.Hmmm co asi chce.
Kvůli podepsání smlouvy jsem musela jít asi na hodinu k tomu blbovi ředitelovi.No aspoň už to mám za sebou a můžu jít dóm! ,,Ne!" Zaslechla jsem najednou dívčí křik ze záchodů.
ČTEŠ
Nová učitelka
RomanceDo Lucyiny školy nastoupi nová posila.Učitelka angličtiny a chemie. Lucy je velmi svéhlavá a (ne)milá holka.Co se ale stane když ji začne doučovat (ne)mila učitelka?Změní se její osobnost či její city...