GEÇMİŞTEN KAÇMANIN TEK YOLU ""ÖLÜMDÜR""
* 1 SENE ÖNCE *Siyah perdenin açılmasıyla gözlerimi bir iki defa kırpmak zorunda kaldım güneş inadına yüzüme çarpıyordu.
Gözlerim ışığa alışınca hemen etrafa göz gezdirdim parfümünün kokusunu alabiliyordum sert ve aşırı derece sigara kokusu burnuma çarptı demek burdaydı.
Ellerim ve ayaklarım sandalye ye bağlı olduğu için arkamı göremiyorum ama emin olduğum bir şey vardı
O PİSKOPAT SADİST ARKAMDAYDI
Burdan kurtulmam geriyor ama nasıl.
Yaklaşan adım seslerini duyunca gözlerimi kapattım belki uyuduğumu sanıp bişey yapmadan gitmesini umut ediyordum.Gözlerini ac uyulmadığını biliyorum
O erkeksi sesi kulağıma vurunca
Lü-t-fen bırrrak dedim .
Tabiki umursamadı yine başlıyordu kac gündür burdayım bilmiyorum her gelişinde bi yerimi kesmeden gitmiyordu yine aynı şekilde devam edecekti
Kesilmeyen yüzüm ve boynum kaldı..İyice yaklaşmıştı enseme nefesini üflüyor du o uzun saçlarımı sağ omuzumda topladı sol omzumu açıkta bıraktı boynuma değen metalik cisimle kast katı kesildim.
Boynumdan köprücük kemipime kadar yarım daire şeklinde bir cizik atti.
Ağlamam şiddetlenirken, çığlıkları mı zorlukla yutuyordum. Canım fazlasıyla yanıyordu.
İgne gibi bir şeyi derime barırıp cıkartırkan çabuk bitmesi için dua etmekten başka çarem yoktu.
Batırmayı bıraktığında ellerimi ve ayaklarımı çözüp beni oturduğum sandalyeden hızla çekip kulağıma bir şeyler fısıldadı ne dediğini anlamadan koluma batırılan iğneden yorgun olan bedenim yere yığıldı .
^^^^^^^^
Yüzüme vuran güneşin o parlak ışınlarına okkalı bir küfür savurarak gözlerimi açtım.
Acı bütün bedenimi uyusturmustu hafifçe boynumu kaldırdım ya da kaldırmya çalıştım boynumdaki acı katlanılmazdı göz ucuyla nerde olduğuma baktım.
Ah tanrım bizim evin yan tarafındaki boş arazıdeydım zorda olsa ayağa kalktım
Yara olan ayaklarımı zorla öne doğru attım.
Vücuduma bakmamaya özen göstererek ilerlemeye başladım.
İstemsizce elim boynuma gitti boynumdan koprucugume kadar bir bir daire ve dairenin disinde uzunlu kısalı kesikler ne oldugunu kestiremedim hızla bahçedeki cama koştum nasıl koşmak sa artık..Camdaki yansımam berbat tı gozlerim boynuma kayınca istemsizce ağzımdan bi şok kelimesi çıktı..
Boynumda simsiyah bir güneş ne oldugunu anlamasam da o sadistin söylediği kelimeler kulaklarımı tırmaladı
SEN EN PARLAK GÜNEŞ SİN " DENİZ "BEN SE O GÜNEŞİ YOK ETMEYE GELEN SADİST
İŞTE BAŞLIYORUZ
Kitap hakkımda düşüncelerini zi mesaj yada aşağıdan yorum olarak atabilirsiniz...
➖❗❗➖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN YEMİNİ (+18) (ASKIDA)
ChickLit1 SENE ÖNCE * Siyah perdenin açılmasıyla gözlerimi bir iki defa kırpmak zorunda kaldım güneş inadına yüzüme çarpıyordu. Gözlerim ışığa alışınca hemen etrafa göz gezdirdim parfümünün kokusunu alabiliyordum sert ve aşırı derece sigara kokusu bur...