Eram pe peronul din Constanta , Munteni ne asteptau acolo .
Am mers la un restaurant . M-am dus la baia restaurantului si Selly a venit dupa mine .A intrat in baie m-a sarutat , m-a luat in btate si m-a dus pana la perete , acolo incepu sa imi dea rochia jos, eu nu aveam sutien .Ne sarutan , el incepu sa se dezbrace eram foarte fericita !
Deodata ma stiga Cristi ca imi suna telefonul !
M-am inbracat repede si am plecat , eram trista .. nici in prima seara , nici acum ... offf
Am plecat acasa la Munteni .
Selly a plecat cu Vlad la filmat . Am ramas singura cu Cristi .
C:Sii ............................ ce mai faci ?
N: Pai ................ cred ca asta !
Atunci l-am luat si l-am sarutat , el nu s-a opus ... asa ca ne-am urat in patul lui (sus) si el a inceput ca o drujda sa se tureze in mine .Dupa vreo 30 de minute incepu sa intre in mine mai tare , mai cu putere deodata auzim un scartait de pat ... si PAC ... suntem jos s-a rupt patul .... eram nervoaza , nu destul ca la baiae cu Selly nu am facaut nimic , nici cu Cristi nu am facut mai mult ! OFFFF baieti astea .
Am reparat patul .
Selly si Vlad au venit foarte bucurosi de la filmari !
S: Hei .. am o idee cum ar fi sa...aa...aa......
N: SELLY !! SELLY !!!! SELLY !!!
C: BA !!!! SELLY !!
V: SELLY !!!
N: Cristi cheama salvarea !
Selly a lesinat .. cred ca mor !! Doamne ce ma fac eu .. nici macar nu am apucat sa facem nimic !
Salvarea a venit si Cristi a plecat la spital cu parinti lui sa vada ce a patit Selly !
Stateam ingandurata si Vlad ma sarutata ca sa ma consoleze .. Eu am inceput sa il dezbrac si el ma izbit de pere ma luat in brate si si-a bagat jadanul in mine care se misca o rama care cauta scorbura .Cum erama noi langa perete eu ca proasta am alunecat si am ajuns sa oa facem in patul lui Spot . Era asa de fain , era mai bun ca Cristi , dar nu o avea mai mare ca Max . Max nu se pricepea dar cred ca daca ar fi avut experienta mar fi ridicat in ala 9-lea cer la fel ca Vasca .
YOU ARE READING
SEX CU SELLY ! Max,Vasco,Cristi,Vlad(spot)
ActionBuna eu sunt Nicola si sunt impreuna cu Selly . O sa fac sex cu el !