Škrabanie prestalo. Radšej som zatvorila oči a spala. Snívali sa mi znova hrozné veci...
Bolo krásne ráno 7:00 znova som zaspala dnes prvý deň v škole. O 8 už mám byť tam." Do riti!! "Sestrička na chodbe už vyšilovala. "Mindy pochopíš vraj má tá krava Bella I-phone 7plus. Jebať na to pomyslela som si..." Ježiši Kriste to je hrozné😦😥😣" vysmievala som sa😆.Už len s dupotom a prekríženými rukami odišla a ja sa rehocem ďalších 5 minút 😂..."Ale už stačilo!"Sindy kričala za 15 minút odchádzame a ty si nenamalovaná,neučesaná v pyžame...
Sme v škole nikdo sa so mnou a Sindy nebaví dokonca ani naša BFF Saskia (očividne).Radšej si sadneme spolu. Všetci na nás čumia ohovárajú a utekajú od nás. Dokonca ani učitelia sa s nami nechceli stretnúť. (Čo je výhoda že nepôjdeme k tabuli).
Naša rodina je veriaca a zo Sindy chodíme pre to na nábožko no a ako vžy sme sa tam modlili. Ten katechet (učiteľ) vždy so sebou nosí 3 kríže a väčšinou ich zavesí o háčiky. No ale stalo sa niečo čo nikdo nečakal...Začalo to iba tak že sme so Sindy troška zhrubšili hlas. Ale to nič nebolo. Prišlo niečo horšie všetkým začala tiecť z nosa krv ale mne a Sindy nie. Začali sa im do kože vyrívať písmená Ale iba 6 žiakom. Boli to:A,K,S,L,O,P. Ďalej sa bezvýznamne po triede zdvíhali lavice stoličky papiere proste všetko okrem ľudí a posvätných vecí. Ja a Sindy sme sa začali hrubím škodoradostným hlasom smiať.A odrazu križe a všetko posvätné spadlo. Začalo to lietať.Všetci okrem mňa a Sindy boli akoby posadnutý-zhipnotizovaný.Papiere súvisiace z náboženstvom boli počmárané satanistickým znakom. A potrhané. A nakonie všetky kríže sa otočili. Ja zo Sindy sme neboli schopné niečo spraviť...tak sme tam iba tak postávali a pozerali sa na to. Jednoducho naše svaly ako by stuhli nemohli sme ani eln mrknúť.Tento stav trval asi 15 minút. Nikto okrem mňa a Sindy si nič nepamätá. Aleee radšej sme nič nevraveli ani rodičom.
No v noci sme zistili že to bola veľká chyba👎🖕🙃Môžeme oslavovať konečne mame novú časť sivé krátku ale už som sem chcela dačo pridať takže tak.☹😂❤❤
ESTÁS LEYENDO
Posadnutá diablom
TerrorRodina Rowelovcow sa presťahuje kvôli práci do iného mesta kde bývajú v rodinnom dome ktorý bol kedysi farma takže bol veľmi ďaleko od ostatných domov obchodov a takých vecí.No neskôr sa začnu diať dosť divné a strašidelné veci...