Sınav. Bu boğucu durumda...
...bizim hepimiz aynı şeyi hayal ederiz. Dünyanın sonu gelse de şu sınavdan yırtsak diye ümit ederiz....İçimizden biri o hayali gerçeğe çevirdi. Benim 18lik sıradan hayatım...ansızın arap saçına dönmeye başlayıverdi.
( 5 GÜN ÖNCE )
Azrail hoca: sıra ikinci sınıflarda . birinci Dae Hwi dahil ilk on içeri.
Ra Eun Ho: ne mutlu sana
dae Hwi: merhaba
Sa rang: az yeA: sıra 11.'den 20.'ye kadarkiler . geçin sıraya.
-Bize ne zaman sıra gelecek?
-itmesene.
-aman ya.Ra eun ho: benim sıralamam kaçtı ki. Sinir oldum ya. Sıralamaya göre yemek yemeyi ne zaman bırakacağız acaba? Notumuz kac olursa olsun hepimizin karnı açıkıyor sonuçta.
Sa Rang: okul havaya uçarsa anca o zaman bırakırız. Bugün de bulgogi veriyorlar. Ya biz varamadan biterse?
Ra Eun Ho: yemek parasını aynı verdigimiz halde ne diye habire tencerenin dibini sıyırıyoruz?
Sa Rang: al benden de o kadar.
Ra Eun Ho: bu da ne? Bu zibidi özel muamele görüyor yine.
Sa Rang: görür tabi babası okulun başkanı ne de olsa. Tepeleme doldurup yesin.
-Hıyar!
-hıyar!...
-Aaaaaaa
Sa Rang: ne oldu? Ne var?Ra Eun Ho:baksana, benim yüzüme niye böyle tostoparlak?
Sr: ödümü kopardın. Kim demis tostoparlak diye? Toparlak falan degil.
-cidden mi?
-kare gibi daha cok. Tam kare. Süper bir kare.
-Ahh! sıska gibi görünmem lazımdı. Jong grun sıska kızlardan hoşlanıyor.
-Ra Eun Ho, sen ciddi ciddi dersi mi asacaksın?
-sussana...
-Nedenmiş?