Kowe teko gowo tresno, kome lungo gowo loro..
Aku iso gawe kowe loro ning aku gak mentolo.Yen golekmu sandingan mergo donyo udu tresno.
Aku mundur, Sing tak duweni amung tresno udu donyo.Jare nek ora ninja gak cinta, nek gak fu gak i love.
Tenggohmu ninja karo fu iku mewah, Iseh kalah karo harley karo ducati mblo..Nyesek kuw dilalekke uwong seng ora isoh awakdewe lalekke.
Nek wes dilarani wong liyo, oraperlu nglarani awakmu dewe. Nek kowe radisayang wong liyo, sakora-orane kowe sayang karo awakmu dewe.
Baca Juga Kata Kata Motivasi Untuk Bangkit Dari Keterpurukan
Ndoake sg terbaik dinggo uwong sg disayang kuwi gampang, sg abot lan susah kuwi njalani nek mudeng sg terbaik kuwi dudu awakdewe.
Mergo “i love you, i need you, i want you, lan i miss you” rabakal enek artine tanpo “will you marry me?”
Wong sg selingkuh i lucu ya, jarene yange kurang perhatian, kurang ngekeki wektu, serba kuranglah. Seng kurang i dudu yangmu, tapi utekmu!
Cintamu mentok neng de,e? Durung ketemu tikungan wae sih jane.
eling lan kelingan lelakon naliko iseh gandeng sliramu mbangun roso tresno asih.
najyan saiki sliramu wes lali karo aku nanging aku ora bakal biso lali sliramu cah ayu.
pi roso ing wengi iki lan tansah ora tak roso howo adem kang nembus rogo iki.
tangis kang kebak roso yen kelingan sliramu wong manis kusumaning ati iki.
wes kadung jeru roso kangen iki marang manis esemu abang lambemu koyo manggis sak juing.
wes lawas suwene aku ora nemoni sliramu lan ora mangerteni papan dunungmu saiki.