Kadang anyel karo pasangan seng blas raisoh peka, anyel banget, pengene nesu. neng jenenge sayang, anyel kuwi mergo greget.
Cuek sih oleh, neng ojo terlalu cuek. Ati-ati mengko de,e bosen mbek kowe malah nggolek pelarian
Kowe ramudeng sayangku neng kowe gedene sepiro?, kuwi luweh seko sayangmu neng de,e...
Ciri-ciri yang sg wes bosen: 1. Kakean alesan dinggo dijak ketemu. 2. Cuek lan ngilang-ngilang tanpo alesan sg jelas. 3. Nesu-nesu terus.
Terkadang enek seng wegah medotne disek mergo bosen, nggolek-nggolek alesan lan nggawe masalah ben dipedotne. Nganyeli ya?
Nek mbendino kowe galau, terus kapan seneng-senenge? Umur kan awakdewe ramudeng.
Wedokan meneng dudu mergo ora mudeng opo-opo, tapi mudeng banget, mung nggolek moment seng pas wae dinggo ngefrontalke .
Nek kowe dikon mileh de,e utowo aku? miliho de,e wae ya, aku dudu pilihan... Mergo nek seng tenanan cinta kuwi rabakal ninggal
Nek yangmu kerep ngomong "percoyo o karo aku" neng ternyata malah raisoh dipercoyo, kuwi saate kowe kudu rapercoyo.
Opo seng enek saiki durung tentu enek neng masa sg ameh teko. DIJOGO!
Maturnuwun lah dinggo konco sg selalu enek pas susah, sg nyediake kuping, ati, lan moto. Sg nggawe pikiran sg ora-ora lungo.
Kowe dikon yangmu berubah dadi koyo mantane seng mbien? mosok gelem banget dibungkus masalalune. Dinduweni tanpo dicintai
Suk podo akhire, kowe bakalan mikir nek renek seng isoh nyayangi lan cintai kowe sabar, liyane aku. liyane aku lho ya.
Balikan karo mantan kuwi, koyo kowe njipuk tisu seng bar mbok nggo ngelap umbel, mbok lapke neng lambemu meneh..
Nek yangmu malah seneng kowe berubah dinggo de,e, kuwi berarti de,e egois mung mikir awake dewe ora mikir awakmu :
Wedokan kuwi nek sayang, sayang tenan. Nek nggawe nyesel, nggawe nyesel tenan ya?