39. (przedstawienie się)

82 6 5
                                    

Trochę mi to zajęło by się zorientować, że nie przedstawiłam się i nikt nic nie wie o mnie! ;o;

Nazywam się Julia. Urodziłam się 25 Października i jestem z rocznika 2001, wiecie, tego co kiedyś najciężej miał z książkami w podstawówce. Pochodzę z Górnego Śląska, a dokładniej z okolic Gliwic. Od ponad 3 lat mieszkam w Niemczech pod Alpami i w sumie tak źle tam nie ma! ;v

Jestem pesymistką od dzieciństwa. Jestem również ambiwertyczką- osobą która raz lubi zamknąć się w 4 ścianach, a raz nie zamykać japy kiedy z kimś rozmawia. Nie nazwałabym się energiczną osobą, ale przy muzyce potrafiłabym tańczyć i śpiewać dniami i nocami (raz się tak stało. O 2 w nocy zaczęłam skakać po domu kiedy w końcu wysłuchałam full wersji Natsu no Owari no Amaoto ga). Z chęcią pomagam innym kiedy mają problem. Jestem fangirl, ale wiem kiedy się opanować oraz wiem co to szacunek do innych opiń. Jestem posytywnie nastawiona do innych i rzadko nienawidzę osoby (są tylko 2 osoby któryni gardzę).

Moimi hobby są gra w piłkę nożną, siatkówkę, słuchanie muzyki, memowanie (memy to życie), oglądanie filmów/anime i czytanie mang.

Moją największą słabością są muzyka, skrzypce i fanarty (z YohaMaru. ( ͡° ͜ʖ ͡°)). Jeśli znasz jakieś piosenki ze skrzypcami na czele, polecam mi je zadetykować. ;w;

Nie mam specjalnych talentów... jednak moimi silnymi stronami są matematyka i angielski. Jak byłam młodsza miałam teraz zacytuję moją wychowawczynię z 3 klasy: "świetny głos. Mogłabyś spokojnie przystąpić do chóru". Tera... mam problemy z wysokimi notami.

Reszte znajdziesz w mym opisie, jednak mam nadzieję, że dzięki temu rozdziałowi jestem wam lepiej znana.

Pozdro! o7

Dziennik Idol HellOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz