Kuzenimin vefatının üstünden bir hafta geçmişti benimde kafa dağıtmaya ihtiyacim vardi. Eve girip patenlerimi aldim ve her zaman ki gibi skate park'a gittim birkac hareket yaptiktan sonra mega rampadan inip 2 metreligin üstünden atladim bunu artık rahatlıkla yapabiliyordum. Ve dedim ki 2 metrelik rampanin uzerine yarım metre yüksekliğinde ip gerip öyle atliyacaktim . Yaptım oldu 2.sinde daha başarılı oldum ama 3.su öyle olmadi ip tekerlegin arasına takıldı ve rampadan yerdeki cakillarin üzerine düştüm dizim kaniyordu hemen cantamdan yara bant'ı ve gazlı bez çıkarttım. (Cantamda neden mi gazli bez ve yara bant'ı tasiyorum ; hem kendim icin paten yaralanmalari ve baska birinin yaralanmasi ohtimaline karsi ilk mudahaleyi yapmak için cunku ben sağlikci bağyan ) hemen dizime pansuman yapip bantladim biraz daha paten sürdükten sonra köprüye gectim.ayakkabilarimi cantamdan çıkartıp giydim ellerimi yikadim ve eve dogru yürümeye başladım buna yürümek denemezdi ama ayağımı bukemiyordum pantolonumda güzel bir sekilde yirtilmisti eve gelince annem hemen noldu nasil oldu sorularina başladı "biseyim yok iyiyim annecim" dediğimde ayy naptin sen ya çok kötü olmuş dedi bende o sirada pansuman yapmak için ecza dolabindan pamuk, etil alkol, batikon, gazli bez, pansuman bandı vs. Çıkarttım ilk pamuğa alkol döküp yarayi temizledim biraz yaksada sonra başka bir pamuğa batikon döküp sürdüm sonra gazlı bezi yeterli koyup pansuman bant'ı ile sabitledim ve odama geçtim.
Hikayenin devamini görmek istiyorsaniz oy ve yorumları eksik etmeyin veya 2 gün bekleyin 😂