Minik bir intikam

7 1 0
                                    

hatırlatma;

"of Güneyi bile sayemizde dövdüler ama Araf benim yaptığımı bile anlamadı salak işte ama çok tatlı çocuk onu çok seviyorum "dedi ne Güneyi o hale sokanlara emir veren bu it miydi?

yeni bölüm ;

şimdi bittin sen kızım yavaşça lavabodan çıkınca " vay vay vay gökte aradığım kaşarları yerde  buldum bu harika bir şey "dedim çünkü karşımdaki okulun en kaşarı Beyza idi ilk önce gözlerini kocam açtı ama sonra toparlanıp " evet canım ne istemiştin "dedi en sinsice sırıtıp "canını "dedim ve sonrası muamma😀😀 birazcık saçını başını yolmuş olabilirim azıcık yani yanındaki mal seda da bizim kızlara haber vermişti gelin kurtarın Duru'nun elinden Beyza'yı demişti kızlar gelincede üstünden kalkıp isterik bir şekilde gülüp kaşarımızdan minik bir intikam alıp onu azcık erittim " diyip oradan ayrıldım Rabia koridorda kolumu tutup "helal sana artist ama ne yaptı ki ve neden bize haber vermedin"dedi Araflarda yanındaydı omuzlarımı silkip " kızım güneyi o dövdürtmüş Arafın dikkatini çekmek için lavaboda konuşuyorlardı bende kulak misafiri olup gitmeden yakalamak için size haber veremedim "dedim Araf kaşlarını atınca " seni seviyormuş çok tatlıymışsın felan diyordu" elimle havada tırnak işareti yapmayı da unutmamıştım Araf kaşlarını dahada çatıp - sanki mümkünmüş gibi- " şimdi o görür " diyip ilerde duran yanında kalabalık olan beyzanın yanına varıp  "ulan sen kimsin ki benim kuzenimi dövdürürsün lan varya kız olmasaydın bir tane yapıştırırdım ama dua et kızsın " diyip tam arkasını dönecekken " ha bide ben asla seni sevmem anladın mı çünkü seni kardeşim olarak görüyordum ama artık ona bile layık değilsin "  hızla yanımıza gelip " gidelim mi "dedi onu onaylayınca yürümeye başladık zil çalınca da sınıfa geçtik kapı açılınca oraya döndüm geleni görünce şok oldum "oha " diyebildim sadece çünkü gelen  buğraydı ama nasıl öğretmen olmuş bu 20 yaşında ama beni görünce oda şaşırmıştı çünkü biz çocukluk arkadaşı idik hızla ayağı kalkınca kızlar bana değişik bir şekilde bakıyordu buğranın karşısına geçince o bana gülümseyip sarıldı bende ilk önce şoktan çıkıp sonrada ona karşılık verdim ayrılınca sınıftaki herkes bize bakıyordu galiba bizi sevgili sanmışlardı buğra saçlarımı karıştırıp " yerine bakalım öğrencim" diyince gülüp yerime geçtim buğra masaya oturup "Merhaba arkadaşlar ben yeni Matematik  hocanızım   vede sınıf hocanızım kendimi tanıtayım ben Buğra GÜRTAÇ 20 yaşımdayım nasıl öğretmen oldunuz derseniz okulda çok çalışkan olduğum için konuları da ezbere bildiğim için kendimi burada buldum"

şimdi bittin sen kızım yavaşça lavabodan çıkınca " vay vay vay gökte aradığım kaşarları yerde  buldum bu harika bir şey "dedim çünkü karşımdaki okulun en kaşarı Beyza idi ilk önce gözlerini kocam açtı ama sonra toparlanıp " evet canım ne istemişti...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Bu Buğra bu arada )

sonra ayağa kalkıp "şimdi sizde kendinizi tanıtın ve nereli olduğunuzu " dedi sırayla herkes başları Araflar  Ankaralılarmış bizde Ankaralıydık hemşeri çıktık lan neyse sıra bana gelince beni bilerek es geçti it gözlerimi kısınca hafifçe güldü ona dil çıkardım herkes tanışınca derse başladı okul bitince buğra ile arkadaş olduğumuzu sadece kızlara söylemiştim beraber eve giderken Araf hiç yüzüme bile bakmamıştı aman yarın öğrenirim diye düşünüp hızla eve sürdüm arabamı eve varınca yemeğimizi yiyip yorgun olduğumuz için direk odalara dağıldık pijamalarımı giyip yatağıma yatıp gözlerimi kapattım artık Güneyi yarın ziyaret ederim...

D.E.R.İ.N.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin